Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laminaatti kirosana täällä:)

Vierailija
04.03.2011 |

Ei kaikki eivät halua parkettia. Ja hintaan on aivan turha takertua, koska ne laadukkaimat laminaatit on ihan siellä parkettien hinnoissa.

Saahan sitä parkettiakin edullisesti, mutta laatu on mitä on.

Itse suosin laminaattia. Ja uskokaa pois niin parketista kokemusta sen verran, että ei kiitos sitä meille enää.

Lemmikkiperheellisenä parhaimmat valikoimat meille ovat laatta ja laminaatti.

Jos joku ihannoi ja on sitä mieltä, että heille vain sitä parkettia niin siitä vaan. Pitää vain muistaa, että kaikki eivät pidä samoista asioista. Ja syynä ei todellakaan tarvitse olla se hinta.

Tämä pätee aika moneen asiaan täällä,kuten lastenvaatteet (haalarit eritoten), autot.

En kirjoittanut tätä siksi, että haluaisin nälviä ketään. Siksi, että avartaisimme hieman näkövinkkeliä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä ottaa parketti, kun laminaatti on huomattavasti helppohoitoisempi ja näyttää ihan yhtä hyvältä...? En tajuu. Meillä on parketti, ja pidän huolen, että seuraavassa kodissa ei ole.

Vierailija
2/24 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse karsastan kaikkea epäaitoa, oli se siten feikkilaukku tai valokuva puusta esittämässä parkettia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en halua edes sitä laminaattia (paitsi jotkut vihreät ja harmaat ja sellaiset kuviolliset toki näyttää aika kivalta), vaan mä olen kyllä muovimaton kannalla. Saa surutta luututa. Eikä tietty mitään puujäljitelmää, tai sitä halvinta tylsää mattoa, vaan jotain erikoisempaa.

Vierailija
4/24 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asuin aikaisemmin vuokra-asunnossa, jossa oli korkkilattia. Se oli myös miellyttävä ja lämmin jalan alla. Ajattelin, että voisi sopia hyvin lasten huoneisiinkin, kun ei niin kolisekaan.

Vierailija
5/24 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse karsastan kaikkea epäaitoa, oli se siten feikkilaukku tai valokuva puusta esittämässä parkettia.

Vierailija
6/24 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laminaatista siksi, että se on jalkoihin kylmä ja aivan älyttömän meluisa. Koiran kynnet pitävät aivan hirveää mekkalaa laminaatilla. Lisäksi laminaatti on aivan älyttömän liukas, jos siihen menee vähänkin rasvaa.

Meillä on yhdessä huoneessa parketti, muissa lankku. Laminaattia en ottais mistään hinnasta.

Vierailija
7/24 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on laadukas laminaatti. Siihen eivät päde mitkään ennakkouskomukset: ei ole kylmä jalan alla, ei nirise, narise, kolise tms.

Laitettiin laminaatti 2 vuotta sitten, ja se on edelleen TÄYSIN moitteettomassa kunnossa. Ei naarmun naarmua. Jos olisi laitettu parketti, niin se olisi jo älyttömän naarmuinen lasten leikeistä.

Eihän se tietenkään näytä ihan yhtä kauniilta kuin aito puu, mutta mieluummin siisti laminaatti kuin naarmuinen ja kolhuinen parketti.

Vierailija
8/24 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu en tajua minäkään,miksi laminaatista ei täällä tykätä!

meillä on,ja tykkään kovasti!

kestävää ja helppo pitää puhtaana.

Vierailija
9/24 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu en tajua minäkään,miksi laminaatista ei täällä tykätä!

meillä on,ja tykkään kovasti!

kestävää ja helppo pitää puhtaana.

Johan tässä on monta viestiä, jossa sanotaan, että jotkut tykkääkin siitä.

Mä en tykkää, mutta se on vain mun mielipiden, ei palstan.

Vierailija
10/24 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki eivät halua parkettia. Ja hintaan on aivan turha takertua, koska ne laadukkaimat laminaatit on ihan siellä parkettien hinnoissa.

Saahan sitä parkettiakin edullisesti, mutta laatu on mitä on.

Varmaan ne parkettiin pettyneet ovat täällä suurimpaan ääneen hehkuttamassa parketin erinomaisuutta:D:D

Vierailija
11/24 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi näissä asioissa pitää olla niin kovasti puolustuskannalla. On mullakin parketti yhdessä huoneessa, mutta en mä siitä osaa loukkaantua, jos joku pitää parkettia huonona. Ei se oo mulle mikään vakaumus.

Vierailija
12/24 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli parketti, ja vaihdoimme kauniiseen kuusilaminaattiin - ajattelimme, että se olisi koiraperheelle hyvä idea. Ei vaan ollut, laminaatti on aivan liian liukas koiralle. Kaduttaa vietävästi. Kaunis laminaatti piti peittää matoilla :(

Vierailija
13/24 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on laminaatti ja isoin asia, mikä siinä mua ärsyttää on se, että se on aina tosi likaisen näköinen. Ainakin meillä siinä näkyy KAIKKI tahrat, enkä oikein ymmärrä mistä niitä tahroja edes tulee. Päivä lattianpesun jälkeen se on ihan yhtä likainen kuin aiemminkin. Ei meillä syödä ympäri huushollia, mutta toki lapsista tippuu kaikenlaista murusta jne. Olen tullut siihen tulokseen, että sukista ja jaloista jää siihen tahraisia jälkiä, jos on vähänkin kosteat jalat/sukat. Itse olen miettinyt, että onko parketti tällainen? Vai onko se tuon laminaatin väri tms. Meillä se on tummanruskea.

Toinen asia laminaatissa on se, että jos siihen tippuu suoraan jotain, niin siihen jää jälki tai saattaa jopa irrota pala, mutta muuten siihen ei pysyviä kolhuja tule helposti. Vielä lattia on (tahroja lukuunottamatta) siisti, kun on vasta muutaman vuoden vanha. Ehkä se on jalalle kylmä, mutta ei se mua haittaa. :)

Vierailija
14/24 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta tahraisuudesta. Kuulemma koirn tassun jäljet näkyivät.

Vierailija
15/24 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laminaatti laitettiin lasten huoneisiin kun sen piti olla niiiiin kestävää ja hyvää. Ei otettu halvinta, vaan laminaatti maksoi melkein saman kuin parkettikin muissa tiloissa. Kahden vuoden jälkeen parketti on edelleen virheetön, mutta laminaatti täynnä mattanaarmua ja sellainen samea/likaisen näköinen auringonvalossa. Puhtaana pito on kaikkea muuta kuin helppoa! Lapsetkin on samalla tavoin ajelleet parketilla pikkuautoillaan kuin laminaatillakin, mutta vain lasten huoneiden lattiat ovat tuossa kunnossa. Olisi kannattanut kuitenkin laittaa suoraan sama materiaali kaikkiin huoneisiin :(

Vierailija
16/24 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ainakaan ole varaa sellaiseen parkettiin kuin haluan ja sisustuksen kokonaisilme ratkaisee. Jos olisin laittanut sellaisen parketin johon rahat ois riittäneet, sisustus ois rikkoontunut.

Vierailija
17/24 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aiomme laittaa makuuhuoneisiin uudet lattiamatot

ja meillä ei ole saunaa

Iso omakotitalo kyllä

Vierailija
18/24 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOVA JA KYLMÄ on avainsana. Kaikilla ei ole lemmikkejä.

Auta armias, kun lapset tiputtaa jotain lattialle, niin se kolina on karseaa.

Kyllä minusta laminaatti on lada ja parketti se mersu.

Vierailija
19/24 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOVA JA KYLMÄ on avainsana. Kaikilla ei ole lemmikkejä.

Auta armias, kun lapset tiputtaa jotain lattialle, niin se kolina on karseaa.

Kyllä minusta laminaatti on lada ja parketti se mersu.

on just koiran kanssa huono, koska se on koiralle niin liukas ja kynnet pitävät kauheaa mekkalaa.

Vierailija
20/24 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkästään kun kävelen sillä. Ihan hinnasta riippumatta, se laminaatti vaan tuntuu erilaiselta.