Tässä näkee millaisia poliisit ovat oikeasti
En kunnioita poliiseja pätkääkään, on se nähty millaisia ihmisiä sinne hakeutuu. Te jotka kunnioitatte, kannattaa lukea tarina poliisi-kansanedustajasta:
http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Vihre%C3%A4+Lanka+Kansanedustaja+…
Kommentit (11)
Minun kutsumusammattini olisi poliisi ja vieläkin harmittaa kun en kutsumustani toteuttanut. Mätiä omenoita löytyy jokaisesta ammattikunnasta.
Minun kutsumusammattini olisi poliisi ja vieläkin harmittaa kun en kutsumustani toteuttanut. Mätiä omenoita löytyy jokaisesta ammattikunnasta.
Tämä minullakin, mutta en voinut terveydellisistä syistä poliisin työhön päätyä..
Ja todellakin niitä mätiä yksilöitä löytyy kaikkialta.
Tämä minullakin, mutta en voinut terveydellisistä syistä poliisin työhön päätyä..Ja todellakin niitä mätiä yksilöitä löytyy kaikkialta.
Olisikohan joku omenarupi tai muu iskenyt koko puuhun.
Minun kutsumusammattini olisi poliisi ja vieläkin harmittaa kun en kutsumustani toteuttanut.
Mikäs siinä ammatissa niin viehättää? Kun saa sakottaa ja rankaista kansalaisia? Saa tapella?
Minun kutsumusammattini olisi poliisi ja vieläkin harmittaa kun en kutsumustani toteuttanut.
Mikäs siinä ammatissa niin viehättää? Kun saa sakottaa ja rankaista kansalaisia? Saa tapella?
kuin sakottamista ja eikö sinusta rikoksesta pitäisi rankaista? Minua viehättää työ, jossa yhdistyy liikkuva työ, ihmisten kanssa työskentely, vaihtuvat tilanteet jne. Suvussa ja kaveripiirissä on useampi poliisi ja olen työskennellyt vuoden poliisilaitoksella, missä tuli nähtyä sitä arkea melko läheltä. Joitakin nyt sattuuu kiinnostamaan poliisin ammatti, mikäs siinä on niin ihmeellistä?
Ja kommenttisi tappelemisesta on ihan naurettava.
kuin sakottamista ja eikö sinusta rikoksesta pitäisi rankaista? Minua viehättää työ, jossa yhdistyy liikkuva työ, ihmisten kanssa työskentely, vaihtuvat tilanteet jne. Suvussa ja kaveripiirissä on useampi poliisi ja olen työskennellyt vuoden poliisilaitoksella, missä tuli nähtyä sitä arkea melko läheltä. Joitakin nyt sattuuu kiinnostamaan poliisin ammatti, mikäs siinä on niin ihmeellistä?
Ja kommenttisi tappelemisesta on ihan naurettava.
Eihän sil mittä voi jos omaa kutsumumkse ihmiste lyämise...
Joihinkin ammatteihin osuu ilmeisesti enemmän niitä mätiä omenoita
Ja todellakin niitä mätiä yksilöitä löytyy kaikkialta.
Olisikohan joku omenarupi tai muu iskenyt koko puuhun.
Enemmän näitä mätiä omenoita löytyy esim. tarjoilijoista jotka tuntuvat olevan kuspäitä ja selkäänpuukottajia koko ammattikunta.
hädän tullen soitetaan poliisille ja pyydetään apua. Aika skitsoa touhua
vikaa on määräysten kiertämisessä? Eihän siinä tehdä yhtään mitään laitonta jos summa jaetaan perheenjäsenten kesken.
Jos laki kerran moiseen mahdollisuuden antaa niin toki sitä käytetään. Ette kai te verojakaan maksa jos ne voi laillisesti kiertää?
Samalla tavalla idiootteja ja kusipäivä löytyy varmasti myös palomiehistä, opettajista, kaupankassoista jne.
Lapsellista ja tyhmää.