Hiuspuuteri on pelastus
tälläiselle lättähiuksiselle! Hiukseni ovat liukkaat, raskaat ja nopeasti rasvoittuvat, joten puuterilla saa ilmavuutta, rakennetta ja pitemmän pesuvälin. Pakko laittaa vinkkiä kohtalotovereille, jos ette vielä hiuspuuteria ole kokeilleet. Toimii loistavasti ainakin mulla! Osis+ käytössä.
Kommentit (12)
Ohuet, lättänät hiukset ja puuteri pelastaa. :) Sadesäästä en tiedä, mutta kastuttuaan mun tukka on joka tapauksessa ruma ja toivoton.
tosi elottoman näköiset. Haisee pahalle, muuten ok.
Sitten täytyy sekin jättää väliin.
HEti siitä lähtien kun se tuli markkinoille. Onneksi ihana kampaajani kertoo aina uusista tuotteista ja kokeilee niitä minulle.
Puuteriilla saa näihin luikeroihin volyymiä.
Se on hiusmuotoilutuote, kuten lakka, vaha jne.
Ei se mihinkään karise - jos vaatteille menee annostellessa, sen saa pyyhkäisemällä pois.
on kuivashampoo, kuulostaa inhottavalta. Hiuspuuteri on ihanaa, nimenomaan tuo osis+
Kuivashampoo on loistava tuote, pidentää pesuvälejä ja tuo kevyttä kuohkeutta kampaukseen. Jos on pitkät hiukset niin pieni tupeeraus saa lisäksi ihmeitä aikaan yhdistettynä kuivashampoon tai hiuspuuterin käyttöön. Miksei sama kikka toimisi lyhyillekin hiuksille, itsellä on todella pitkät kerrostetut hiukset.
Osis on hyvä, muita en ole testannutkaan, pitää kokeilla kun tuo loppuu. En vaan ole halunnut vaihtaa kun on ollut niin toimiva.
Kuivashampoista itse testaamani parhaat ovat Tigi Rockaholic sekä Fudgen tuote, se muuten ohuella suihkeella käy myös tummille mielestäni hyvin, ei jätä harmaaksi.
HUOMIO!!! Muistakaa että nämä tuotteet ovat päänahkaa kuivattavia. Käyttäkää varoen päänahan lähellä, tosin voi olla haastavaa kun tuotetta on tarkoituskin laittaa hiusten juureen. Kampaajani sanoi, että näitä ei saa jatkuvasti käyttää, altistavat pitkässä käytössä päänahan häiriöille miten itsellänikin on vähän käynyt. Nyt käytän vain erikoistilanteissa ja superpaniikkikiireessä.
Ja muistakaa käyttää syväpuhdistavaa shampoota säännöllisesti, nämä tuotteet jämähtävät hiuksiin tehden niistä veltot ja tahmeat latvoista.
Mulla on hiukan hartioiden alapuolelle ulottuvat hiukset ja olisi ihana esim. juhlimaan lähtiessä saaa niistä sellainen ilmava kiharapehko. Hiuslakkaa saa laittaa kilon ja silti se kuohkeus lätsähää illan aikana.
Lisäksi silmäni ärsyyntyisivät siitä puuterin pienestäkin pölinästä.
mutta se haiseen niin pahalle (Biozell) etten voi käyttää.
Täytyy kokeilla tätä.