puoliväli raskausajan "löysyys"
mistä johtuu että naisen paikat ovat rv 25 tienoilla "löysemmät" kuin alkupuolella? myös takaapain joka yleensä tuntuu ok. kosteutta ei kuitenkaan ole liikaa. hän on kerran synnyttänyt enkä tietenkään ole tähän mennessä tuntenut vastaavaa väljyyttä edes synnytyksen jälkeen.
Kommentit (7)
lehmillä ainakin alkaa perä muuttumaan pehmoiseksi ja roikkumaan ku poikiminen lähestyy, oisko samankaltaista, tuskin me biologisesti paljon eläimistä poiketaan!
..huomaan olevani hyvin pehmeä.
Mies kuitenkin nauttii silti hyvinkin kovasti, kaikkein parhaaksi avuksi kuivuuteen on osoittautunut Aco glide, jota saa apteekista, on hyvin luonnollisen oloinen ja pitkään kestävä liukkari.
Nyt on oiva tilaisuus kokeilla peppuseksiä kun paikat antaa helpommmin myöten kuin normaalisti..
;)
Meillä on seksiä paljon enemmän kuin normaaliaikaan näin raskaana - ja mahtavaa seksiä onkin, pehmeydestä huolimatta..
Ei muuta kuin harjoitukset käyntiin.
Kolmatta odottaen
Juurikin rv 25 menossa ja lemmenleikit loppuu lyhyeen, kun paikat on niin turpeena! Ihan hetkessä siis tulee molemmilta. Tavallisestikin on hyvin aktiivinen ja tyydyttävä seksielämä.
4. lapsi tulossa
Meillä esikoisen odotus menossa ja paikat on tosiaan ihanan pehmeät. Mieskin tykkää. Nyt voi tosiaan peppuseksistäkin nauttia, kun ei yhtään kiristä. Seksi on mahtavaa!
Toista odottaessa paikat on järkyttävän löysät...
Meillä esikoisen odotus menossa ja paikat on tosiaan ihanan pehmeät. Mieskin tykkää. Nyt voi tosiaan peppuseksistäkin nauttia, kun ei yhtään kiristä. Seksi on mahtavaa!
Mulla oli paikat ainakin koko raskausajan tosi ahtaat, vaikka normaalistikin olen tiukka, niin vielä tiukempi olin raskausaikana.. :) Ja koska vauva oli niin iso että ei olis mahtunu alakautta, päädyttiin sektioon, joten paikat on edelleen tiukat.. Ihmettelin myös kun "kaikki" puhuu että raskausaikana peppuseksiä, kun on paikat löysemmät, niin ei kyllä ollut, auts, en ois edes voinu kuvitella peppuseksiä.. :)
Eli lihakset ja muu löystyvät. Aiemmin synnyttäneellä muutos on kokemukseni mukaan todella dramaattinen verrattuna synnyttämättömään.