Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kinky kokemukseni

Vierailija
26.05.2015 |

Olin miettinyt asiaa monesti. Yksinhuoltajaäitinä minulla ei ollut kauheasti aikaa etsiä seksikontakteja, siksi halusin kokeilla Glory Hole juttua. Naisena se ei maksanut minulle mitään. Pelkäsin seksitauteja, mutta yritys vakuutti että heidän asiakkaansa on toimittanut lääkärin allekirjoittaman todistuksen että ei ole sukupuolitauteja. Ei mennyt aikaakaan kun olin polvillani hämärässä huoneessa. Erotin juuri ja juuri kuinka seinässä olevasta aukosta tuli kikkeli esiin. Se oli julmetun kokoinen ja seisoi kuin rautakanki. Otin siitä kiinni ja ohjasin sen huulilleni. Imaisin sitä suuhuni terskan verran ja sylkäsin pois. Jatkoin imemistä. Kikkeli sykki suussani ja minä haroin hiuksiani pois suustani kun ne sotkeentui limaiseen kikkelin varteen. Pilluni kostui ja alkoi tekeä mieli saada kikkeli pilluuni. Nousin ylös ja pyllistin kikkelille. Ensiksi se ohjautui persereijälleni, painoin kikkeliä alas ja se oikein luiskahti sisääni. Ai että tuntui hyvältä pyllistää seinälle ja saada pitkästä aikaa kunnolla munaa. Kikkeli liikkui tiuhaan tahtiin sisälläni ja pilluni litinä täytti huoneen. Teki mieli alkaa voihkimaan, mutta purin huuliani ja nautin. Tunsin kuinka kullissa paine kasvoi ja pian paine siirtyi pilluuni kun spermaa roiskui sisääni. Seinän takana mies voihkaisi ja tunnistin hänet äänestä veljekseni jolla oli eri sukunimi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetin kiihottavalta kuulostaa, mutta liekö tositarina?

t. m-50

Vierailija
2/3 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 09:04"]

Hemmetin kiihottavalta kuulostaa, mutta liekö tositarina?

t. m-50

[/quote]

Kyllähän tämä tositarina on. Veljeni sai myös tietää että ketä pani. Puhuimme aiheesta kahden kesken, Se johti pakaroideni paukuttamiseen, ja ai että tuntui hyvältä. Naimme kesän 2013 kahdestaan. Jotain niin ivallista siinä insestissä on että se kiihoittaa. Olemme myös kotoisin äänekoskelta, eli suvussamme on jo valmiiksi sukurutsaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun itsellä olisi ollut veli..olisimme naineet koko yläasteen ajan. Oli tylsää nuolla siskon kanssa toistemme pilluja. Oli jotain kurkkuja ja porkkanoita, mutta ei ne aitoa kullia koskaan korvaa. Iskän kanssa en voisi mistään hinnasta mennä sänkyyn mutta setä on eri juttu.