Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksiä kaverin kanssa

Vierailija
04.03.2011 |

Mieheni on avoimen kiinnostunut (siis seksuaalisessa mielessä) yhdestä tuttavastamme (yh äiti). Ja vaikken ole BI, niin kyllä hän minulle kelpaisi kolmanneksi pyöräksi.

Mutta asia on tiedossa vain minulla ja miehelläni. Ja mietittiin, kannattaako kaveruutta pilata ja edes ehdottaa mitään tuolle kaverille.

Onko vauva palstalaisilla samanlaisia kokemuksia ja sitä kautta neuvoja asiaan.

Eilenkin kun tämä kaveri sitten illalla lähti pois (oli kahveella), niin heti kun lapset saatiin nukkumaan, oli mies jo täysin seksipäällä. Ja osasyy oli takuulla tuo kaverimme, jota mieheni haluaa.

En ole mustasukkainen, sillä tiedän mieheni rakastavan minua ja onkin myöntanyt halun olevan puhtaan seksuaalista.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on avoimen kiinnostunut (siis seksuaalisessa mielessä) yhdestä tuttavastamme (yh äiti). Ja vaikken ole BI, niin kyllä hän minulle kelpaisi kolmanneksi pyöräksi.

Mutta asia on tiedossa vain minulla ja miehelläni. Ja mietittiin, kannattaako kaveruutta pilata ja edes ehdottaa mitään tuolle kaverille.

Eilenkin kun tämä kaveri sitten illalla lähti pois (oli kahveella), niin heti kun lapset saatiin nukkumaan, oli mies jo täysin seksipäällä. Ja osasyy oli takuulla tuo kaverimme, jota mieheni haluaa.

En ole mustasukkainen, sillä tiedän mieheni rakastavan minua ja onkin myöntanyt halun olevan puhtaan seksuaalista.

Älä ehdota. voi vaikka suostua :(

Meillä oli hiukan samanlainen tilanne, joskin minä en ollu juuri yhtään kiinnostunu asiasta, mutta koska mies halusi ja tuttava nainen oli halukas mukaan niin yhden hiukan kostean illan päätteeksi päädyttiin kolmistaan meidän aviovuoteeseen.

Nyt avioliitto rakoilee, ja olen aika varma, että mies käy tuota tuttavaa panemassa. Ja sellasen ohjelman se akka sillon petissä vetikin, että takuulla oli tarkotuskin varastaa mun mies.

Vierailija
2/12 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt avioliitto rakoilee, ja olen aika varma, että mies käy tuota tuttavaa panemassa. Ja sellasen ohjelman se akka sillon petissä vetikin, että takuulla oli tarkotuskin varastaa mun mies.

Katkeruutta ilmassa ?

Ja mikäköhän oli tuo "ohjelma" jonka tuo tuttavanne siellä pedissä veti ?

:) Joko huono provo, tai sitten joku säälittävän katkera pököpää

-----------------

Ja AP:lle sellanen vinkki, että pikkuhiljaa vie yhteisiä keskusteluja seksin suuntaan, jotta näkee kuinka avoin tuo tuttava on noissa asioissa. Voi hyvinkin olla avoin, jolloin voi melkein suoraan ehdottaa yhteistä hetkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeruutta ilmassa ?

Ja mikäköhän oli tuo "ohjelma" jonka tuo tuttavanne siellä pedissä veti ?

:) Joko huono provo, tai sitten joku säälittävän katkera pököpää

Illan aikana puuhattiin 2krt ja kokoajan antoi mieheni koskea aivan mihin haluaa, ja oli selvästi aktiivisempi kuin minä. Näytti oikein olevansa seksinhaluinen.

Sitten kun jäi siihen nuokkumaan meidän kanssa, niin otti vielä yöllä suihin mieheltäni loppuun asti, ja tottahan miehet sellasesta huorailusta tykkää.

Mielestäni kolmannen pyörän ei tarttis olla todellakaan niin aktiivinen ja ei ainakaan jo hommien selvästi laannuttua alkaa antamaan ylimääräisiä palveluksia. Takuulla teki sen siksi, kun tietää etten minä voi mieheltäni suuhun ottaa :(

Vierailija
4/12 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suihin otto kovempaa....

katkeran kuviarömpsän juttuja

Vierailija
5/12 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmas pyörä minun mielestäni, en kyllä tollasesta tykkäisi ollenkaan. Pitäisi olla vähän hienotunteisuutta mukana seksissäkin. Ihan syystä aloittaja on katkera.

Vierailija
6/12 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittajan tarina tää, jota kommentoin, hänelle sanoisin, että voisi tulla kivaa tai sitten kamalaa.

Vierailija
7/12 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tältä yhdeltä katkeralta naisihmiseltä kysyisin, että mitä helvettiä sillä kolmannella pyörällä ylipäätään tekee, jos sen on tarkoitus vaan maata sängyssä lahnana paikallaan??? Miten niin voi olla LIIAN aktiivinen?? Ehkäpä se nainen toteutti vain omaa luontaista seksuaalisuuttaan, minkäs hän sille mahtaa, jos miehen vaimoke on estoisempi ja huonompi ja mielikuvituksettomampi sängyssä.

Ja mitä ihmettä se tarkoittaa, että kun homma on jo laantunut, niin ei saa enää aloittaa uudestaan?? Onko tästä kenties joku lakikin olemassa?? Kannattaisi ehkä miettiä etukäteen hyvin tarkkaan, ennen kuin tuollaisiin puuhiin ryhtyy, kaikista ei ole siihen!

t. N38

Vierailija
8/12 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mieltä otetaan suihin ja ihan loppuun asti!

Minun silmissä se on mieletön plussa, vaikka on ollut suhteita jossa ei oteta suihin ollenkaan.

Jos naiset haluatte miehenne yllätää niin suihin ja loppuun asti.

M37

Vierailija
9/12 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ehdota. voi vaikka suostua :(

Meillä oli hiukan samanlainen tilanne, joskin minä en ollu juuri yhtään kiinnostunu asiasta, mutta koska mies halusi ja tuttava nainen oli halukas mukaan niin yhden hiukan kostean illan päätteeksi päädyttiin kolmistaan meidän aviovuoteeseen.

synnin päälle ei tule siunauksia,kyllä nyt niität sitä mitä kylvit.Tee parannus ja tunnusta syntisi !

Vierailija
10/12 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata, varsinkin kun miehesi on jo kiimassa tuohon naiseen. Meillä liitto hajosi juuri vastaavassa tilanteessa. Kumppani alkoi kulkemaan salaa sen toisen luona. Jos on pakko ottaa vieras sänkyyn, ottakaa sellainen johon kumppanilla ei ole kiimaa. Mieluummin senkin voi jättää väliin.

Vierailija
11/12 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalauta

Vierailija
12/12 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmanneksi pyöräksi kannattaa valita mahdollisimman ruma, tyhmä ja kaikinpuolin vastenmielinen henkilö, joka ei myöskään itse AKTIIVISESTI tee mitään sängyssä... Ettei vaan pääse sitä kiimaa syntymään.

:) :) :) Voi anna mun kaikki kestää!!!!