Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulipa paha mieli kun piti sekstailla mieheni kanssa

Vierailija
04.03.2011 |

Aamulla jo vonkasin tai sanoin, että illalla touhutaan ja nyt kun sanoin hänelle, että on niin väsy olo, ettei jaksa niin mies lähtiessään tuuletti eli oli ilmeisen tyytyväinen kun ei joudu kanssani sekstailemaan :(( Minun ei tuuletusta pitänyt edes nähdä, mutta näin sen kuitenkin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, etta huomasit tuuletuksen ja koeta mahdollisimman rauhallisesti kysya, miksi ei halua seksia kanssasi. Parasta kohdata asia, helpompi toimia ja koettaa parantaa tilannetta, kun tietaa mista on kysymys.

Vierailija
2/14 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolestasi. Itsellä mies puoli viikkoa toisella paikkakunnalla ja kun halu iskee, odotan. Ja miehelle kerron, että nyt jos kiinnostaisi... Ja niin vain osaa ukko sössiä huuman, valittamalla, kritisoimalla, elein yms. Hoitelin itseni sitten ja kerroin sen hänelle. Toivottavasti otti onkeensa.

Ja anteeksi, taisin varastaa aiheesi. Pakko kysyä, miten tuuletti miehesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no just! Onpa törppöä! Musta tuntuu et sua on huijattu, ei tommone ole mikään mies. Ehkä parempi ettei sun tarvi tuhlata omaa kehoas sellasseeseen, hanki joku innokas MIES tarpeiden tyydyttämseen ;). Anna se sun "miehes” vaan rasittaa kättään, jos ei hyvästä ja aidosta mitään ymmärrä!!

Vierailija
4/14 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolestasi. Itsellä mies puoli viikkoa toisella paikkakunnalla ja kun halu iskee, odotan. Ja miehelle kerron, että nyt jos kiinnostaisi... Ja niin vain osaa ukko sössiä huuman, valittamalla, kritisoimalla, elein yms. Hoitelin itseni sitten ja kerroin sen hänelle. Toivottavasti otti onkeensa.

Veti sellaisen futistuuletuksen, siis nyrkki liikkui vartalon tasolta kasvojen tasolle ja sanoi JES.

Vierailija
5/14 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä yhtään ihmettele jos miehiä ei kiinnosta kun suomalaisia naisia katsoo. Suurin osa todella karmaisevassa läskissä kunnossa, hiukset kuin variksenpelättimellä jne. Samalla jos alapäässä austaa sieni ja haju on kamala ja vaikka synnytyksen jälkeen on paikat löysät niin miksei mies voisi sanoa ei kiitos. Miehellä on ihan sama oikeus kieltäytyä kuin naisellakin jos ei kiinnosta.

Vierailija
6/14 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ihan tosissaan, niin oletko varma, ettei mies tarkoittanut tuuletusta nähtäväksesi? Siis kuka nyt tuulettaa oikeasti ihan itsekseen?

Vierailija
7/14 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuohon sanoisi. Jos et pahalta haise tai näytä ja miehesi ei vieraissa käy, niin herran jestas. Tämä aihe ehkä sivaltaa omaa elämääni tältä osin: Olen yrittänyt olla ns. kiltisti jo mooonta vuotta. Mies valitti. Olin vielä kiltimmin, seurasi valitusta eri aiheista kuin alunperin. Nyt huomaan, etten muista parin vuoden takaisesta ajasta yhtään mitään. Masensiko mies minut vai minä miehen, en tiedä, veikkaan ensimmäistä. Vähän aikaa sitten päätin, että nyt loppui ja ilmoitin sen myös. Minä en enää kuuntele turhaa mussutusta ja vittuilua asioista. Siirtyköön kätensä kanssa suhteeseen jos haluaa seksiä.

Ja tuntuu ihan mahtavalta, ihan kuin olisias löytänyt aavikolta keitaan. Minä olen mielelläni miehelle mieliksi, mutta en käskystä. Saa mieskin osansa tehdä.

No niin ja taas varastin ketjuasi, mutta mikä ihme sun miehelläsi on? Jos ei jaksa seksiä, uskaltaako sanoa sen? Jos ei pysty, kehtaako sanoa? Jos on vehtaillu muualla, niin, no kukapa tunnustaa. Ja jos sillä on mieli maassa tai jotain salattuja pikavippejä tai jotain niin, no, mistä sitä tietää täällä näppiksen takana.

p.s. olipa hävytön tuuletus. ei tulisi itselleni mieelenikään

Veti sellaisen futistuuletuksen, siis nyrkki liikkui vartalon tasolta kasvojen tasolle ja sanoi JES.

Vierailija
8/14 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmottanut, että illalla on sitten seksiä. Se jos mikä vie kiiihottavuuden ja jännityksen seksielämästä!!!! MIEHET tykkää yllätyksistä. Ei ne halua tietää, että perusseksiä tiedossa illalla taas kerrran... Ole salaperäinen, viettele miehes.

Vierailija
9/14 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä yhtään ihmettele jos miehiä ei kiinnosta kun suomalaisia naisia katsoo. Suurin osa todella karmaisevassa läskissä kunnossa, hiukset kuin variksenpelättimellä jne. Samalla jos alapäässä austaa sieni ja haju on kamala ja vaikka synnytyksen jälkeen on paikat löysät niin miksei mies voisi sanoa ei kiitos. Miehellä on ihan sama oikeus kieltäytyä kuin naisellakin jos ei kiinnosta.

Jos mies ei halua seksiä, on mukamas vika naisessa? Mitäs sitten kun nainen ei halua seksiä, onko vika silloinkin naisessa? Koskas vika olisi miehessä?

Vierailija
10/14 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmottanut, että illalla on sitten seksiä. Se jos mikä vie kiiihottavuuden ja jännityksen seksielämästä!!!! MIEHET tykkää yllätyksistä. Ei ne halua tietää, että perusseksiä tiedossa illalla taas kerrran... Ole salaperäinen, viettele miehes.

Mulla on kyllä päinvastoin, jos vaimo ilmoittaa että illalla lohkeaa niin olen ihan kiimassa koko päivän.

Mutta se vituttaa jos ei lupaukisista huolimatta saakkaan.

Vierailija
11/14 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hälle jos lupaa seksiä illalla,niin hän on innoissaan,mutta jos en nyt annakaan niin sit alkaa vitutus ja haukkuminen...

Vierailija
12/14 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan varmaan aavisti tuon "minulla on väsy et jaksa" lauseen... onko yleinen lause teidän perheessä? Meillä on ja sanoja olen minä...ei ihme että oma mieheni irvailee tämän jälkeen selkäni takana..ymmärrän mieheni "tuskan" kun on täydet pallit :) ymmärrä sinäkin

Vierailija
13/14 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olettaa, että miehetkään haluaa koko ajan ja jatkuvasti. Tai jos se oli vitsi?

Vierailija
14/14 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ap:n oli oikeasti pettynyt siitä kun ei saanutkaan seksiä? Ehkä hän tuuletti tyyliin "jes, tosi kiva!" eli oikeasti purki harmitustaan siihen tuuletukseen? Ehkä ap:n miestä harmittaa että seksi on naisen vallassa ja hän on ihan naisen mielialan armoilla ja yrittää esittää että ei häntä olisi kiinnostanutkaan. Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi