Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen hyväksynnästä olet riippuvainen?

Vierailija
03.03.2011 |

Vai tulisitko toimeen, vaikka kukaan ei pitäisi sinusta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain määrin riipuvaisia muiden hyväksynnästä. Ihminen on vuorovaikutteinen eliö, jonka perustarpeita ovat mm. arvostuksen kohteena oleminen ja tarpeelliseksi itsensä tunteminen.

Jos joku sanoo ettei haittaa vaikkei kukaan välitä, valehtelee.

itse olen liiaksikin riippuvainen muiden mielipiteistä sinäänsä, etten haluaisi kenenkään "vihaavan" itseäni, vaan kaipaa kyllä hyvksyntää ja arvostusta. Siksi pyrin mielllyttämään muita. Mutta osaan kyllä olla jotain mieltä ja pitää pääni, minun on tarve myöskin operustella itseäni toisinaan liikaa. haluan näistä pois ja lopettaa miellyttämisen haluan olla vain hyvä ihminen ja mukava.

Vierailija
2/6 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää, kun uskallan olla oma itseni ja hoidan työni parhaan kykyni mukaan ja olen lapsilleni paras äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun itsekin mietin usein, mitä muut ajattelee minusta, ja kaikki sanoo, ettei pitäisi, niin kai nyt kaikki edes jonkun mielipiteistä tai pitämisestä välittää. Tai sitten joidenkin mielestä kaikki ihmiset ovat korvattavissa eikä tarvitse olla riippuvainen kenestäkään, se olisi kai helpointa.

Vierailija
4/6 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää, kun uskallan olla oma itseni ja hoidan työni parhaan kykyni mukaan ja olen lapsilleni paras äiti.

sitten määrittelet, onko työsi ja lapsesi hyvin hoidettu, vai kuka?

Vierailija
5/6 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäpä isäni hyväksyntä on ollut minulle tärkeää, mutta olen tehnyt paljon sellaista mitä hän ei hyväksynyt.

Vierailija
6/6 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen jo yli kolmekymppinen, niin mietin usein huomaamattanikin, että "mitähän äiti tästä ajattelee?"