Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naiset ovat uskomattomia!

Vierailija
03.03.2011 |

Pakko kirjoittaa tämä, koska en voi uskoa todeksi mitä on tapahtunut. Valittelin (suorastaan avauduin) naispuoliselle ystävälleni (olen siis mies) vaimon ja elämän muuttumista kliseeksi. Olen naimisissa, 3 lasta, rivitalo "lapsiystävälliseltä alueelta. Työ stressaa, kotona vaimo valittaa kaikesta, seksiä ei ole, mitään hauskuutta tai inspiroivaa ei ole. Rakastan vaimoani ja haluan häntä. Rakastan perhettäni, mutta teen kaiken aina väärin tai väärään aikaan.

Ystäväni antoi minulle todella konkreettisia neuvoja siitä mitä minun tulisi tehdä. Hän ei juuri tunne vaimoani, on kyllä tavannut porukassa. Neuvot olivat minusta ihan järjettömiä, "peruskeittiöpsykologiapaskaa". No, hän heitti haasteen, että teen kuukauden ajan, kuten hän sanoo ja katsotaan sitten. Koska olen yllytyshullu, suostuin.

Toimin juuri yhtä älyttömästi, kun ystäväni neuvoi ja elämäni ei ole ollut ikinä näin hauskaa! Olen älläkällä lyöty, todella. miten ystäväni voi tuntea vaimoni paremmin kuin minä?!?!!? heillähän se suhde pitäisi olla.

onko naiset tällaisia? Olen tehnyt enemmän kotitöitä, hassutellut lasten kanssa, keksinyt perhetekemistä vkonlopuiksi (pulkkamäki, talvirieha, uiminen, laskettelu), en ole huomioinut vaimoa mitenkään. seuraus: vaimo on ruvennut tekemään aloitteita seksiin, hymyilee minulle, nauraa ääneen! tekee lempiruokaani jne..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei v***u tää on kyl yks kehitysvammasten foorumi. End of story.

Vierailija
2/13 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on varmaan jonkin aikaa (1kk) tyytyväinen. Vaan kyllä se pian jonkun vian tai puutteen miehessä löytää. Jos ei muuta niin mies on liian kiltti ( suom. lälly ).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kaikki naiset on yhdenlaisia kaiken aikaa.

Vierailija
4/13 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kirjoittaa tämä, koska en voi uskoa todeksi mitä on tapahtunut. Valittelin (suorastaan avauduin) naispuoliselle ystävälleni (olen siis mies) vaimon ja elämän muuttumista kliseeksi. Olen naimisissa, 3 lasta, rivitalo "lapsiystävälliseltä alueelta. Työ stressaa, kotona vaimo valittaa kaikesta, seksiä ei ole, mitään hauskuutta tai inspiroivaa ei ole. Rakastan vaimoani ja haluan häntä. Rakastan perhettäni, mutta teen kaiken aina väärin tai väärään aikaan. Ystäväni antoi minulle todella konkreettisia neuvoja siitä mitä minun tulisi tehdä. Hän ei juuri tunne vaimoani, on kyllä tavannut porukassa. Neuvot olivat minusta ihan järjettömiä, "peruskeittiöpsykologiapaskaa". No, hän heitti haasteen, että teen kuukauden ajan, kuten hän sanoo ja katsotaan sitten. Koska olen yllytyshullu, suostuin. Toimin juuri yhtä älyttömästi, kun ystäväni neuvoi ja elämäni ei ole ollut ikinä näin hauskaa! Olen älläkällä lyöty, todella. miten ystäväni voi tuntea vaimoni paremmin kuin minä?!?!!? heillähän se suhde pitäisi olla. onko naiset tällaisia? Olen tehnyt enemmän kotitöitä, hassutellut lasten kanssa, keksinyt perhetekemistä vkonlopuiksi (pulkkamäki, talvirieha, uiminen, laskettelu), en ole huomioinut vaimoa mitenkään. seuraus: vaimo on ruvennut tekemään aloitteita seksiin, hymyilee minulle, nauraa ääneen! tekee lempiruokaani jne..

Vierailija
5/13 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinussa roikkuvaa ja jatkuvasti vonkaavaa naista? Vaimosi on todennäköisesti vain tyytyväinen, kun olet alkanut viimeinkin elää itsenäisenä olentona.

Vierailija
6/13 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajuaispa munki mies ton

Vierailija
7/13 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt enemmän kotitöitä, hassutellut lasten kanssa, keksinyt perhetekemistä vkonlopuiksi (pulkkamäki, talvirieha, uiminen, laskettelu), en ole huomioinut vaimoa mitenkään. seuraus: vaimo on ruvennut tekemään aloitteita seksiin, hymyilee minulle, nauraa ääneen! tekee lempiruokaani jne..

Minua ainakin "rasittaa" eniten kotityöt ja lasten kanssa touhuaminen. Toki nautin ainakin jälkimmäisestä, mutta mehut ne vievät täysin. Mitä enemmän mieheni osallistuu noihin, sitä enemmän minulle jää energiaa myös hänen huomioimiseensa.

Simple as that. Mutta miehet ei vaan tajuu... ;-) Hyvä, että sinulla oli joku, joka avasi silmäsi.

Vierailija
8/13 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oho oikeastiko. vaimon huomioiminen lahjoin, kukin, seksin parissa, hellyydessä ei auta mitään. mutta kun jättää huomioimatta niin johan rupeaa taas mies kiinnostamaan.

ystäväni antoi tällaisia neuvoja: käy lenkillä heti töiden jälkeen, niin olet iloinen loppuillan. tee kauppaan kauppalista ja todella mieti, ettei tarvitse pariin päivään mennä taas kauppaan. Puuhastele lasten kanssa jotain josta tykkäät, hoida yksi lapsi kerrallaan nukkumaan omalla tavalla (vaimon mielestä tein tämän aina väärin). Kunhan lapsi on unessa sopivaan aikaan, tapa on hyvä.

ennen olin yrittänyt tuoda vaimolle kukkia ja koruja. muistaa yhteisiä vuosipäiviä. Viedä ulos syömään, hieroa, huolehtia että vaimo saa aina orgasmin, pussailla, kehua vaimoa, tehdä hyvää ruokaa. tämä kaikki oli siis ollut hyödytöntä.

-aloittaja

Vierailija
9/13 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen olin yrittänyt tuoda vaimolle kukkia ja koruja. muistaa yhteisiä vuosipäiviä. Viedä ulos syömään, hieroa, huolehtia että vaimo saa aina orgasmin, pussailla, kehua vaimoa, tehdä hyvää ruokaa. tämä kaikki oli siis ollut hyödytöntä.

-aloittaja

En minäkään jaksaisi sellaista miestä katsella.

Vierailija
10/13 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se on, tärkeämpää noi arkisemmat jutut on kuin kukat sun muut. Fiksu kaveri sulla kyllä.

Vierailija
11/13 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oho oikeastiko. vaimon huomioiminen lahjoin, kukin, seksin parissa, hellyydessä ei auta mitään. mutta kun jättää huomioimatta niin johan rupeaa taas mies kiinnostamaan.

kyse ei ole siitä, että nyt olet jättänyt huomiotta ja se jotenkin tepsisi, vaan siitä, että nyt annat sen sortin huomiota, jota vaimo haluaa. EI hän halua tai jaksa ottaa vastaan seksinostoyrityksiäsi jollain kukilla ja koruilla, eikä hän halua olla jalustalla viittätoista minuuttia silloin kun sinä haluat seksiä - hän haluaa kumppanin arjessa. Jonkun joka jaksaa hoitaa osansa kodin töistä, puuhata perheen kanssa ja olla iloinen.

Vierailija
12/13 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia monet ihmiset on. Miehet ja naiset. ERiasia on se, kuinka pitkään jaksat tuota.

T: 11cm mies

Vierailija
13/13 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi on pelimies. Nähtävästi 11cm mieskin on.

Mistä näitä pönttöjä miehiä oikein sikiää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän