Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en kestä enää

Vierailija
03.03.2011 |

tätä yksinäisyyttä!!! Asutaan pienellä paikkakunnalla, enkä tunne täältä ketään. Mies kotona vain viikonloppuisin ja ite kotona lasten kanssa. Vauva sairastaa usein, jonka vuoksi ei päästä kerhoihin, eikä kunnolla edes ulos. Isommat lapset "hyppii seinille"... Lapset valvottaa öisin. Tässä on mielenterveys oikeesti jo koetuksella!!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minka ikaisia lapsia sulla on?

Vierailija
2/9 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä sama tilanne. huoh...odotan vauvaa viimeisilläni ja 5-vuotias hyppii tylsyydestä seinille :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asutaan. Lapset 4v. ja 1v. Kyllähän tämän yksinäisyydenkin vielä jotenkin sietäisi, jos edes pääsisi kunnolla ulkoilemaan lasten kanssa ja kerhoihin saamaan edes lapsille vaihtelua. On todella väsyttävää olla pitkään neljän seinän sisällä, alkaa tekeminen olla aika vähissä...

Vierailija
4/9 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päivittäin viimeisen kuukauden ajan laittanut juuri 4 vuotta täyttäneen poikamme yksin ulos tai ulkoillut vauvojen nukkuessa sisällä.

Saa kivittää... :)

Tää vaan on konkreettinen pakko, koska ilman tuota ulkoilua poika menee seinillä. Enpä sen ulkoilun aikana saa juuri mitään tehtyä, kun kurkin ikkunasta (asumme maatilalla, joten ulkoilutilaa on). Tyhjennän tiskikoneen, pyyhin pöytää tms. Poitsu juoksee, kiipeilee lumikasojen päällä, pulkkailee yms.

Vierailija
5/9 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voisi alkaa hieman ulkoilemaan isomman kanssa, kun pienempi nukkuu päiväunia. Yksin hän ei suostu menemään omalle pihalle.

Vierailija
6/9 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- tilata kivan naistenlehden tai hakea kirjastosta kirjoja ja lehtiä korvaamaan aikuisseuraa

- kutsua vieraita vaikka kauempaakin ja yön ylikin?

Nettikaveruutta olet ilmeisesti jo löytänytkin. Et varmasti ole ainoa tuon tapaisessa tilanteessa. Tsemppiä!

Vierailija
7/9 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy välillä kuuntelemassa pienen ääniä (samalla totuttelet isompaa yksin ulkoiluun). Varmista jo etukäteen, ettet jätä kahvinkeitintä, hellanlevyä tms. päälle, koska pian joku tässä ketjussa tulee varmasti kauhistelemaan, ettei lasta voi jättää yksin sisälle. Jätä aina vara-avain autotalliin!

Niin ja toimiihan se itkuhälytin niinkin päin, että sinä olet ulkona ja vauva sisällä :)

Vierailija
8/9 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun järki meinaa lähteä!! (Mutta kiitos kuitenkin yrityksestä keksiä jotain helpottamaan tilannetta). Pitäis nyt saada tuo nuorimmaisen sairastelukierre päättymään, niin päästäis ihmisten ilmoille. Vaikkei kerhoista/puistoista kunnon juttukaveria saakaan, niin ainakin näkee muita ihmisiä ja lapset saa ikäistänsä seuraa. Joo, tuota ulkoilua esikoisen kanssa täytyy alkaa kokeilemaan!

Vierailija
9/9 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen itse paikassa, jossa en tunne ketään eikä oikein ole mahdollisuuksia tutustuakaan. Sektiohaavan takia olen käytännössä 24/7 neljän seinän sisällä, koska tänne asuntoon ei enää pääsisi takaisin vaunujen kanssa haavan takia. Kantoliinakin on pois laskuista samasta syystä.

Hyvänä puolena tässä on, että haava paranee nopeasti. (Toivottavasti paranee!) Tosin senkin jälkeen ihmiskontaktit ovat hyvin vähissä.

En osaa auttaa, mutta et todellakaan ole yksin. Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän