Miksi "yhteiskuvat" pariskunnista ovat jotenkin must?
Olen pitänyt mieheni kanssa yhtä vuosikausia, eikä meistä taida olla yhtään (ainakaan poseerattua tai itseotettua) yhteiskuvaa.
Kommentit (5)
Mua huvittaa suuresti ihmiset, jotka laittavat suurennoksen hääkuvastaan kotinsa seinälle. Parhaimmilla se on makuuhuoneessa, heh!
Meillä ole suurennosta hääkuvasta (hääkuvaa ei edes ole olemassa) tai mistään muustakaan kuvasta, mutta ei mua mitenkään huvita, jos jollain muulla on. Selitätkö, mikä siinä on niin hassua?
Minua se ainakin muistuttaa siitä tunteesta joka minulla sinä päivänä oli. Ja meidän hääkuva ei ole mikään "poseerauskuva", vaan aidosti hymyilemme siinä ja katsomme toisiamme silmiin :)
Ei mullakaan exäni kanssa ollut ainakaan mitään itse otettuja posetuskuvia, toki jotain yhteiskuvia yhteisistä tilaisuuksista muiden kuvien seassa. Nykyisen kanssa otetaan aina hulluja posetuskuvia käsivaralla, ne on ihan omaksi iloksi eikä tosiaan mitään seinälle laitettavaa matskuu :D mutta mukavia muistoja. "Näin kivaa meillä oli Roomassa", ilmeet peruslukemilla... :)
Ei meilläkään ole yhtään ainoaa yheiskuvaa, ei edes hääkuvaa. Yleensä jompi kumpi on kameran takana.
Mua huvittaa suuresti ihmiset, jotka laittavat suurennoksen hääkuvastaan kotinsa seinälle. Parhaimmilla se on makuuhuoneessa, heh!