Onko sinulla noin 5kg ylimääräistä?
Minulla on... Ahdistaa. Minua alkaa heti ahdistaa kun paino kipuaa yli sen mitä olen pitänyt normaalina itselläni. Nyt on pakko alkaa tehdä jotain, onko muita samassa tilanteessa?
Lähdetäänkö laihduttamaan täällä yhdessä pois se n 5kg?
Kommentit (14)
Epäilen tuota Nutrilettia.
T: myös yksi 5kg liikaa omistava
On jäänyt kummittelemaan juuri tuo 5kg raskudesta. Kesäksi se saa kyllä lähteä! Veikkaan, että kevät vie ne mennessään. Talvi on ollut nii kylmä ja ankea etten oel liikkunut. Kevät saa mut lenkille aina ja siihen luotan nytkin :)
Tsemppiä sullekin!!!
Tai siis jos laihtuisin juuri sen 5kg niin olisin BMI:n mukaan normaalipainon ylärajalla. Haluaisin painaa n. 65kg, mutta olisin tyytyväinen jos saisin edes sen 5kg pois, koska ole koko aikuisikänäni ollut normaalipainoinen. Oikeastaan olen ollut normaalipainoinen viimeksi lapsena...
hei 4krt viikossa 30min juoksumatolla/juoksulenkillä nii kilot karisee!
5-6 kiloa on saatava kesäksi pois. Ei mulle herkkuja kiitos, vaikka tiukkaa tekee!
Mutta olen ajatellut opettelemaan olemaan tyytyväinen näin; 5 kg ylimääräistä aina. Parempi sekin, kuin 6, 7, 10 kg ylimääräistä...
Toisaalta houkuttelisi laihduttaa ihan suoraan sanottuna nälkää näkemällä... Ei nyt mitään paastoamista, mutta jollain 700 kalorin päivillä, 5 pv viikossa tms. Siihen saa kuitenkin ihan hyvin jo syötyä, muuten pitäisi nälkää kurissa vedellä. Ei tervettä eikä suositeltavaa, mutta mua houkuttelisi se nälän voittaminen, ettei aina sitten syö kun tuntee pientä kurnimista. Tuntuisi tuloksekkaalta, kun on nälkä... :p
Enkä saa siis mitään ahmimiskohtauksia yleensäkään elämässäni.
Tsemppiä 5 kilon karistukseen, ap!
ja ihan samalla tavalla käy kuin muussakin laihdutuksessa, eli jos jatkat vanhaan malliin laihiksen jälkeen niin kilot tulee takaisin mutta muuten pysyvät kyllä pois. Itse laihdutin n. kuukaudessa 8kg nutriletin avulla (2 vkoa täysnutraus, 2 vkoa osanutraus), yhtäkään kiloa ei ole takaisin tullut ;). Suosittelen kyllä! (ja siis normaalipainossa nutrasin)
Minä olisin tyytyväinen kolmeenkin kiloon, mutta 5kg palauttaisi minut painoon ennen lapsia.
Jotenkin tuo 62kg tuntuisi olevan minulle luonnollinen paino, johon vaaka aina hilautuu, mutta tavoitteena olisi 57-58kg. Nyt siis painoa juuri tuo 62kg. Liikunnan ilon olen jo löytänyt, mutta kaiken maailman herkut ovat heikkouteni.
Minun on tarkoitus saada se pois noin kolmessa kuukaudessa eli varsin maltillisesti.
Palasin juuri työelämään, aloitin karkkilakon ja pyrin syömään lounaalla paaaljon salaatteja (siis lihan lisäkkeena). En minä salaatilla päivää elä!
Kuljen kaikki portaat ylös ja kävelen puolisen tuntia ripeästi joka päivä. Olen ollut kk:n töissä ja 2 kg on lähtenyt. Viisi vielä jäljellä.
KArkkilakkokin sujuu, kun on motivaatio - ja minä olen karkin suurkuluttaja...
Täällä ilmoittautuu yksi jolle on pamahtanut 5kg lisää viime kevään jälkeen.
Aioin laihdutella niitä hitaasti pois, mutta löysin nopeamman keinon:
Maanantaista perjantaihin syön kevyesti ja välissä on yksi kitupäivä, jolloin syön reilusti alle 1000kcal. Viikonloppuisin syön enemmän, mutta en ahmien kuitenkaan.
Välillä ma-pe kiellettyjä ruokia ja juomia ovat: alkoholi, limsat, dieettikokis (lisää mulla ruokahalua!), juustot, pasta, herkut.
Mitään rankkaa liikuntaa ei tarvitse harrastaa, ihan kävelylenkit riittävät jos ei ihan mateluvauhtia mene.
Nyt olen toista viikkoa tällä dieetillä ja kiloista en tiedä, mutta senttejä on pudonnut vyötäröltä 6! Vyötärönympärys oli 82cm, nyt 76cm.
Mulle riittää tällainen vauhti hyvin eikä intokaan lopu kesken, kun tiedän että lauantaina saan syödä mahan täyteen :)
ja ne on pakko saada pois kesäksi!
olen joskus ollut liian laihakin, joten 55-58kg vois olla mulle se okei paino, nyt olen 64kg.
mitenköhän sitä lähtis puottamaan.olen jo nyt jättänyt viikonloppu viinit ja siiderit yms. en syö karkkia tai sipsejä tai suklaata. syön aikalailla monipuolisesti ja liikun kohtuullisesti. ehkä mun painon täytyy vaan olla nyt tämä, lasten saannin ja kolmikymppistymisen myötä.