Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sanokaa rehellisesti, kuinka paljon ajallisesti vietätte LAATUAIKAA lastenne kanss päivittäin

Vierailija
03.03.2011 |

eli annatte jakamattoman huomionne ja keskitytte heidän kanssa leikkimiseen ja oleiluun? Tunti pari? 15 min.? Koko päivä?

Terv työssä käyvä ap. joka tuntee syyllisyyttä siitä, että istuttaa töiden jälkeen lapset pikkukakkosen ääreen ja lukee hätisesti iltoisin yhden iltasadun.

Kuinkanpaljon sitä laatuaikaa pitäisi antaa? Olenko huono äiti jos hätistelen lapset pois kimpustani samalla kun hengaan av:lla....

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono ehkä vastata tähän, kun itse en käy töissä vaan olen lasten kanssa kotona. Riippuu päivästä paljonko "jakamatonta huomiota" lapsille kertyy päivän aikana, en ole koskaan kellosta katsonut.

Mutta pitää vielä sanoa se, että tokihan äidit tarvii aikaa itselle myös eikä siitä saisi tulla syyllinen olo. Pitää vain jakaa se kotona olo aika niin että sulla on itsellä hyvä olla, lapset on huomioitu ja hommat tehty ja vielä aikaa rentoutua itse. Siihen pyrkii allekirjoittanut.

Vierailija
2/5 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset nykyään jo koulussa, mutta siirsin työhuoneen koulun viereen, ja lapset tulevat sinne iltapäivällä.

Aina on myös olla lapsilla kummallakin omaa aikaa eli teemme myös kaksin asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsia joutuu hätistelemään pois tällaisen hupiasian takia, niin ehkä se ei ole oikein hyvä tilanne. Ilmeisesti sinun lapsesi silloin olisivat olleet vailla sitä laatuaikaa. Lasten tarpeet vaihtelevat varmasti. Itse olen lasten kanssa määrällisesti paljon ja sitä jakamatonta huomiota on varmaan tuosta ajasta tunti pari.

Vierailija
4/5 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatu voi tulla määrästä.

Vierailija
5/5 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienempi vaatii aikansa, vaikka sitten kiipeämällä väkisin syliin, isomman kanssa pitäisi touhuta enemmän.

Onneksi lapsilla on arkea jakamassa isäkin, joka myös puuhaa, leikkii ja huomioi