Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko tämä jotain mitä en ymmärrä.....

Vierailija
02.03.2011 |

olen nyt seurustellut erään miehen kamssa kohta vuoden. Kummallakin pitkä suhde takana 18v ja 20v. Miehen ex vaimon käytös ihmettyää nykyään. Hän ei voi hankkia omaa pesukonettaan vaan käy pesemässä pyykit miehen luona, soittelee monesti päivässä tai laittaa txt. Kun lapset miehellä soittaa ohjeita tai muuten vaan. Tulee ovesta sisään kun kotiinsa, omakotitalo ja ovi ei päivisin lukossa. Nyt alkannut puhua kun hän lahjoittaa ex miehensä minulle, saanko halata kyselee mieheltä.... Kun olen siellä niin tuntuu että hän on koko ajan siellä tai sitten puhelimen päässä. Ex vaimo itsekkin seurustelee. Kun en ole siellä niin hän haluaa käydä miehen luona muuten vaan jos jonkin asian varjolla.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa etäisyyttä tai sitten hyötyy tilanteesta ettei tunne tarvetta. Ei hyvä tilanne kannaltasi.

Vierailija
2/2 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex vaimo totesikin että heillämenee nykyään paljon paremmin kun ovat erossa. Itselläni niin vahva tunne että palaavat vielä yhteen, vaikka ero on selvä. Mies taas sanoo kun olen kysellyt niin hänen täytyy olla nyt näin ainakin vuoden verran kun omaisuuden ositus on tehty ja kuulemma ihan lastenkin takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla