Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutiksesta kysymys:

Vierailija
02.03.2011 |

Kun tarjoan jostain tuotteesta vaaditun summan, niin miksi siitä seuraa ilmoitus, että "olet korottamassa omaa tarjoustasi"?

Yritin sitten laittaa pienemmän summan, mutta se ei kuitenkaan kelpaa.

Jos "hinta nyt" on se lähtöhinta, niin pitääkö se sitten kuitenkin korottaa annetulla summalla?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti tulee tuo teksti. Näin on käynyt joka kerta, kun olen jotain huutanut.

Vierailija
2/10 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai painanut suoraan sen, mitä se sulle tarjoaa siinä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tulee aina kun on tekemässä korotuksen, eli "Olet korottamassa hintaa X€, oletko aivan varma?" tms. Tulee aina ja kaikille, ihan vain jotta korostusta ei voi tehdä vahingossa, vaan se täytyy vahvistaa painamalla ok/kyllä. Kohteessa on myyjän määrittelemä minimikorotus, ja vähempää ei voi kerralla korottaa hintaa.

Vierailija
4/10 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä, että siinä tekstissä lukee, että "olet korottamassa omaa tarjoustasi". Miksi ihmeessä siinä lukee niin, kun en ole aiemmin mitään tarjonnut. Eli olen laittanut siihen tarjoa -kenttään minimikorotuksen.

Olen kokeillut myös pienempää summaa, muttei kelpaa.

Vierailija
5/10 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni mullekin tuli jossain vaiheessa ilmoitus "olet korottamassa omaa tarjoustasi" tms.vaikka huusin kohdetta ekaa kertaa. Ihmettelin sitä. En tiedä tuleeko nyt, kun en ole vähään aikaan mitään huudellut.

joka tulee aina kun on tekemässä korotuksen, eli "Olet korottamassa hintaa X€, oletko aivan varma?" tms. Tulee aina ja kaikille, ihan vain jotta korostusta ei voi tehdä vahingossa, vaan se täytyy vahvistaa painamalla ok/kyllä. Kohteessa on myyjän määrittelemä minimikorotus, ja vähempää ei voi kerralla korottaa hintaa.

Vierailija
6/10 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vielä ihmettelee: sitä, että siinä tekstissä lukee, että "olet korottamassa omaa tarjoustasi". Miksi ihmeessä siinä lukee niin, kun en ole aiemmin mitään tarjonnut. Eli olen laittanut siihen tarjoa -kenttään minimikorotuksen.

oletko tehnyt niin?

Vierailija
7/10 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on joka huudon yhteydessä tullut tuo teksti.

Vierailija
8/10 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä tarjousruudussa on se minimitarjous jo valmiina, ei tarvii kuin painaa enteriä

Ap vielä ihmettelee: sitä, että siinä tekstissä lukee, että "olet korottamassa omaa tarjoustasi". Miksi ihmeessä siinä lukee niin, kun en ole aiemmin mitään tarjonnut. Eli olen laittanut siihen tarjoa -kenttään minimikorotuksen.

oletko tehnyt niin?

joka tapauksessa mitään summa ei tarvbii erikseen syöttää

Vierailija
9/10 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen painanut sitä tarjottua summaa, jonka jälkeen tulee tuo teksti, että olen korottamasssa omaa tarjoustani, vaikka tarjoan ekaa kertaa.

Vierailija
10/10 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin silloin käytät korotusautomaattia ja tulee tuo teksti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä