Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikähän mussa on taas vikana...

Vierailija
02.03.2011 |

Tätä perusvalitusta täytyy nyt... mut ei jaksa aina miettiä mikä ihme itsessä on vikana. Olen laittanut monelle kaverille viestiä ja he ei vastaa(tunnettuja ja sitten vähemmän tunnettuja,joita tavannut joskus lapsena viimeks) Ja nyt viimeisenä laitoin pojan kaverin äitille ( mielestäni positiivisen) viestin,että josko tutustuttais ja mietittäis yhdessä miten saadaan pojat järkevämmän tekemisen pariin.. Mutta vastausta ei..

Okei,oon tylsä 8kk vauvan kotiäiti jolla asiat pyörii enemmän ja vähemmän lasten ympärillä...Mutta Haluaisin jutella myös aikuisten kanssa.Alkaa positiivisuus pikkuhiljaaa hävitä ja kai se on uskottava ettei ketään seurani kiinnosta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
2/5 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jo etikettiin kuuluu vastata tekstareihin/maileihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja itse pyrin vastaamaan toisille vaikkei aina heidän seura kiinnostaiskaan..

Vierailija
4/5 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan puhua miehesi kanssa. miks ei kelpaa?

Vierailija
5/5 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan puhua miehesi kanssa. miks ei kelpaa?

Mutta hänkään ei ole niin hirveän puhuvaa sorttia,mut kyllä me normi asiat saadaan läpikäytyä=)

Mut eikö muut äidit kaipaa "kaveri" seuraa..?

Ja mulla olisi varsinkin vanhempien poikien vanhempien kanssa kova halu pitää yhteyttä.. he kun tuntuuvat puuhaavan kaikenlaista milloinkin.

Mut kai se nykyajan kanta on että ei pidetä yhteyttä,jotain jos mieleen tulee niin suoraan lastensuojeluilmoitus,näin meille koulultakin neuvottiin tekemään..Olkoon peeveli niin sisäsiittoisia sitten=(