En ymmärrä tota persujen kannatusta
En kyllä tiedä omaa puoluekantaani tarkalleen, mutta en näe miten persut olis askel parempaan. Pikemmin askel huonompaan.
Vaaliohjelmahan on ihan ääliöiden tekemä.
Miten sitä voi kannattaa kukaan täysjärkinen?
Jos siellä yksi asia on ok, niin ne loput 10 on ihan suoraan sanoen syvältä ja jopa sellaisia joihin ei ole osaa eikä arpaa eduskunnalla vaikuttaa.
Muilla (isommilla) puolueilla sentään on yleisvaikutelma fiksumpi, suhteessa 10 hyvää ja 1 jotain hieman kummallista.
Kommentit (13)
moni haluaa muutosta
mä taas en ymmärrä perussuomalaisten mollausta.
aika surkeeta tämä teidän jatkuva persujen mollaaminen. Nielkää nyt vaan kiltisti tappionne.
Haukut mutta taida tolla vähän tyhmä kun et osaa jäsennellä mikä on vikana
Pääomaveron nostoa ja varallisuusveroa en itsekkäistä syistä halua nostaa. Tää on sitä samaa suomalaista kateutta, mitä muutkin puolueet toki harrastaa, varsinkin SDP, että jos mä en saa rahaa, niin muutkaan sitten ei saa omistaa sitä.
"Harmaan talouden kitkennällä lisää verotuloja"
Miten siis kitketään harmaata taloutta? Mennään kysymään virolaiselta raksapuljun pitäjältä että olisitko kiltti ja alkaisit maksaa veroja pliiis?
"Yritystuet - 200 mijoonaa euroa"
Kyllä yrityksiä on tuettava alkuun. Se lisää työllisyyttä ja tuo lisää verotuloja, jos tästä vähennetään, niin ne jotka muutoin ryhtyisivät yrittäjiksi saattavat jopa alkaa tekemään pimeästi töitä, eli kierre...
"EU-jäsenmaksut - 200 miljoonaa euroa"
Siis mullakin on oikeus maksaa ens kuun sähkölaskusta itse ilmoittamalla vaan 40%?
Ei Suomi itse määrää tuosta.
"Maahanmuuton kustannukset"
Mistä tarkalleen he haluavat säästää, tää on ihan liian laaja käsite.
"Pakkoruotsin kustannukset"
Mitä tehdään työttömille ruotsin opettajille tämän jälkeen? Ja toisekseen, kyllä moni valitsee edelleen jonkun muun kielen tilalle, ja säästöä ei synny oikeasti, tai ainakaan en itse näe miten sitä voisi syntyä.
Kulttuurirahat
Kuka määrittelee mikä on "oikeaa" taidetta?
Yle
Eduskunta ei voi määrätä mitä ohjelmaa YLE esittää. Samantien voidaan laittaa täyssensuuri?
Huumausaineet
Persutko ne pystyy estämään, kun ei kukaan muukaan maailmassa?
Mamu-oppilainen koulukiintiöt
Ei näin, tämä lisää eriarvoisuutta yhteiskunnassa ja lapset jo oppivat tästä, että joku ei ole samanarvoinen.
"Uskonnonopetukseen ei muutoksia"
Eikös moni persu ole nimenomaan ateisti tutkimusten mukaankin? Monelle ev.lutille taas tää pakkouskonto on ja pysyy ilman valinnanvapautta valita elämänkatsomustiede?
EU-kielteisyys
Rajat kiinni? Ei kiitos.
EU:n laajentuminen taas, minusta vain hyvä asia.
Lisäksi Soinin omat näkemykset
mm. aborttivastaisuus, "markka takaisin" yms.
Puhumattakaan siitä vihan ilmapiiristä jonka nää persut ovat nostattaneet kansassa. Tai he ovat pukeneet sanoiksi jotain kuohuavaa, ja sitten ihmiset luulee, että on ihan ok olla avoimen rasistinen. Lietsovat siis ihmisiä. Ei hyvä sekään.
ps. edelleenkään en tiedä mitä puoluetta itse kannattaisin, mutta en persuja.
se on mitä enempi persuja yritetään mollata sen enempi kannatus kasvaa ja sehän on hyvä saa persut täälläki ilmaista mainosta
Eikö ihmiset todellakaan ymmärrä että ei kaikki ole samanlaisia kuin itse on? Eivät kannata samoja asioita?
Se ei ole vaikeaa ymmärtää. Joillakin on erilaiset arvot. Eivätkä välttämättä halua että meno jatkuu samanlaisena.
Ei mikään tule muuttumaan, jos ei mihinkään uskalla ottaa kantaa.
Puhumattakaan siitä vihan ilmapiiristä jonka nää persut ovat nostattaneet kansassa. Tai he ovat pukeneet sanoiksi jotain kuohuavaa, ja sitten ihmiset luulee, että on ihan ok olla avoimen rasistinen. Lietsovat siis ihmisiä. Ei hyvä sekään.
ps. edelleenkään en tiedä mitä puoluetta itse kannattaisin, mutta en persuja.
Mistä vaalipiiristä arvon suvaitsematon vihervasuri olet? Ei kukaan voi huutaa täällä päivästä toiseen perus sitä ja persu tätä, tunnistan sinut jo tyylistä ja tämä on varmaan 20 aloitus aiheesta. jos yhtään muistelen niin persuilla on perusajatukset pysyneet kyllä samana vuosikausia, joten eivät ole kyllä yhtäkkiä pukeneet sanoiksi yhtään mitään. Kansa vaan on kyllästynyt päättäjiin, mamuihin jne jne. Sellaista n se emokratia ja se sinunkin pitää hyväksyä, jos et demokratiaa kannata niin muuta vaikka Iraniin, siellä on kaltaisiasi varmasti.
Radiossa just oli juttua että niiden edustajista 90% on miehiä ja kaikki ovat sellaisia juntti-ideologialla toimivia tyyliin: ei homoille, ei ruotsin opiskelulle, ei EU:lle, ei euroille, ei sille ja ei tälle...liekö niillä mitään oikeaa sanomaa onkaan, edustavat vaan tyypillisimpiä rasistisia ja ahdasmielisimpiä stereotypioita.
Ja kaikki ne on kokemattomia poliitikkoja. Huhheijaa jos tällaiset pannaan "päättämään" (lue: sotkemaan) tämän maan asioita.
Uskon että fiksujakin ihmisiä löytyy, jotka näkevät tämän yleisönkosiskelun läpi ja ymmärtävät, ettei noin kokemattomia ihmisiä voi pistää tätä maata pyörittämään.
En kyllä kannata vihreitä enkä vasemmistoliittoakaan.
Voisin yhtä hyvin kopioida heidän vaaliohjelmansa epäkohtia tähän.
Enkä kyllä ole tehnyt ainuttakaan aloitusta tästä aiheesta aiemmin, varmaan moni muu on.
Mutta äänestäköön kukakin mitä itse haluaa, kun ei tässä diktaattorivallan alla toistaiseksi eletä.
Sittenpä nähdään mikä tulos on.
Pääomaveron nostoa ja varallisuusveroa en itsekkäistä syistä halua nostaa. Tää on sitä samaa suomalaista kateutta, mitä muutkin puolueet toki harrastaa, varsinkin SDP, että jos mä en saa rahaa, niin muutkaan sitten ei saa omistaa sitä.
"Harmaan talouden kitkennällä lisää verotuloja"
Miten siis kitketään harmaata taloutta? Mennään kysymään virolaiselta raksapuljun pitäjältä että olisitko kiltti ja alkaisit maksaa veroja pliiis?"Yritystuet - 200 mijoonaa euroa"
Kyllä yrityksiä on tuettava alkuun. Se lisää työllisyyttä ja tuo lisää verotuloja, jos tästä vähennetään, niin ne jotka muutoin ryhtyisivät yrittäjiksi saattavat jopa alkaa tekemään pimeästi töitä, eli kierre..."EU-jäsenmaksut - 200 miljoonaa euroa"
Siis mullakin on oikeus maksaa ens kuun sähkölaskusta itse ilmoittamalla vaan 40%?
Ei Suomi itse määrää tuosta."Maahanmuuton kustannukset"
Mistä tarkalleen he haluavat säästää, tää on ihan liian laaja käsite."Pakkoruotsin kustannukset"
Mitä tehdään työttömille ruotsin opettajille tämän jälkeen? Ja toisekseen, kyllä moni valitsee edelleen jonkun muun kielen tilalle, ja säästöä ei synny oikeasti, tai ainakaan en itse näe miten sitä voisi syntyä.Kulttuurirahat
Kuka määrittelee mikä on "oikeaa" taidetta?Yle
Eduskunta ei voi määrätä mitä ohjelmaa YLE esittää. Samantien voidaan laittaa täyssensuuri?Huumausaineet
Persutko ne pystyy estämään, kun ei kukaan muukaan maailmassa?Mamu-oppilainen koulukiintiöt
Ei näin, tämä lisää eriarvoisuutta yhteiskunnassa ja lapset jo oppivat tästä, että joku ei ole samanarvoinen."Uskonnonopetukseen ei muutoksia"
Eikös moni persu ole nimenomaan ateisti tutkimusten mukaankin? Monelle ev.lutille taas tää pakkouskonto on ja pysyy ilman valinnanvapautta valita elämänkatsomustiede?EU-kielteisyys
Rajat kiinni? Ei kiitos.
EU:n laajentuminen taas, minusta vain hyvä asia.Lisäksi Soinin omat näkemykset
mm. aborttivastaisuus, "markka takaisin" yms.
Niin hakisitko vihreiden tai kokoomuksen ohjelmista heidän säästönsä ja rahamäärät? Odotan innolla.
Eikö ihmiset todellakaan ymmärrä että ei kaikki ole samanlaisia kuin itse on? Eivät kannata samoja asioita?
Se ei ole vaikeaa ymmärtää. Joillakin on erilaiset arvot. Eivätkä välttämättä halua että meno jatkuu samanlaisena.
Ei mikään tule muuttumaan, jos ei mihinkään uskalla ottaa kantaa.
AAA-tason kirjoitus. Kummaksuttaa juuri tuo kuinka nuo persujen mollaajat ovat itse paljon pahempia, hirmuista dissaamista, haukkumista ja suvaitsemattomuutta vaikka olen aika varma, että ei siellä koneen äärellä tässäkään tapauksessa (viittaan aloittajaan) mikään ihan terävin kynä ole, epäilen päinvastaista.
Alkaa jo tympimään kun joka toinen ketju on persuista.
Ja ps. niitä puolueita on paljon muitakin.