Paljon teidän 3-4v nukkuu per vuorokausi?
Mun 3,5v nykyään enää noin 10h (ei päikkäreitä) ja tämä tuntuu mun mielestä kauhean vähältä.
Viikonloppuisin saattaa nukkua tunnin pidempään kun ei ole herätystä kellään päällä.
Kommentit (14)
10h per vuorokausi.
Ei nuku päikkäreitä kotona, toisinaan nukahtaa autoon jos on ollut rankkaa puuhaa. Päiväkodissa nukkuu tunnin pari.
Hyvin jaksaa kuitenkin touhuta päivät siitä aamu 7-8:sta tonne ilta 21-22:n.
Itsekin olen miettinyt onko liian vähän mutta ei kai toista voi väkisinkään nukuttaa ja kun jaksaa hyvin niin olkoot.
Meidän kuopus on ollut aina vähäuninen. Nukkuu sellaiset 9-10 tuntia vuorokaudessa. Kun nukkuu päiväkodissa tunnin tai kahden päiväunet, niin äiti ei meinaa millään jaksaa, kun herra menee vasta puoliltaöin nukkumaan.
Isompi meillä taas nukkuu lähes kellon ympäri.
Niin ne on ihmiset erilaisia.
3,5 v poika nukkuu sen 10-11 h. Kotona ei nuku päikkäreitä, tarhassa noin tunnin. Kai se on ton ikäsellä aika normaali.
vuorokaudessa, kunnes sitten tutin syönti loppui ja siihen loppui nukkuminenkin. Ei enää suostu päiväunille ja öisin nukkuu semmoiset 9,5-10 h. En tiedä onko sattumaa, että ajoittui tutin kanssa samaan syssyyn vai onko nyt vain tilapäisestä tutin kaipuusta kysymys.
Nukkuu 10-11h ja on oikein sopiva määrä.
nukkuu yöllä 21-22 ja aamulla 7-9
riippuen onko arki vai viikonloppu-saa nukkua aamulla. yöunista tulee siis 9-12 h ja jos on nukkunut lyhyemmät yöunet nukkuu päivällä 1-2h
elikkä n 10-12h nukkuu meilläkin
Nukkuu n. 20.30-6.30, eli 10 t/päivä. Päikkäreitä ei nuku. Aamulla herää itsestään, ei tarvitse herätellä.
Yöllä 10-12h ja sitten 1,5h päiväunet. Kyseessä siis 3v. ja viikonloppuisin herää ihan liian aikaisin.
paljonko se nyt tekee...
Ei nuku päikkäreitä.
Meidän kuopus, 3v., nukkuu 12-13h, joskus jopa 14 tuntia.
Esikoinen nukkui ja nukkuu edelleen viisvuotiaana 11h.
Viikonloppuisin noin 10-11 tunnin yöunet ja viikolla siis nuo otsikon määrät (yht. 12h), on päiväkodissa.
Pojalla ikää 3v 8kk
11-12 tunnin yöunet ja vähintään 1,5 tunnin päiväunet. Viikonloppuna pitempäänkin.
On päiväkodissa.
Nukkuu noin 20:30-5:45. päiväkodissa reilun tunnin unet.
Viikonloppuisin ei nuku päikkäreitä ja yöllä nukkuu 10-12h
nukkuu just nelja tayttanyt tyttoni. Ei paikkareita. Aamulla heraa ensimmaisena meista, joten luultavasti saa tarpeeks unta.