Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tää on sairas palsta...

Vierailija
02.03.2011 |

joitakin juttuja, kun lukee niin aivan sairaita.

Tuntuu, että kaikki hullut (tai sitten vaan yksi todella aktiivinen, jolta lapset huostaanotettu ilman syytä) ovat liikkeellä.

Mutta sehän se on, kun ei ole nimimerkkejä käytössä niin samaan ketjuun voi kirjoittaa vaikka 10 sekoa viestiä peräkkäin. Tuntuu, että väärinkohdeltuja ja vainoharhoja tyyppejä riittää.

Tää on niin kaukana todellisuudesta. Mun ystävä/sukulaispiirin todellisuudesta. Entä muiden?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin kaukana todellisuudesta. Mun ystävä/sukulaispiirin todellisuudesta. Entä muiden?

Minun tuttavapiiriin kuuluu vieläkin hullumpia, mutta ystäviin tietenkään ei. Minä en usko, että suurin osa täällä kirjoittelevista on tosissaan.

Vierailija
2/6 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi ihmiset täällä (eivät tietysti kaikki) ovat ilkeitä ! Jos esim. kysyy neuvoa niin haukutaan tyhmäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee tämän palstan viestejä lukemalla vainoharhaiseksi.

Vierailija
4/6 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just noi huostaanottoketjut ja nyt uusimpana toi halal-lihaketju.

Vierailija
5/6 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten on tosiaan niin, että yksi tosihullu kirjoittelee ahkerasti. Taidan lopettaa palstailun vähäksi aikaa, että säilyy ote elämään ;-)

Vierailija
6/6 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteen ketjuun siitä syöpä-äidistä, ja en pidä itseäni sairaana. Minusta hyvä, että asioista puhutaan. En usko, että yksi ja sama vaahtoaa ketjuissa, niissä monta mielipidettä. Itsellä ei kokemusta lastensuojelusta eikä lähipiirissä, silti en pidä huostaanoton kokeneita "sairaina ja hulluina" . Luinpa juuri lehtijutun, jossa lääkärin ja sosionomin tytär oli huostaanotettu, syynä teinin koulunkäyntiongelmat. Ei ole aina kyse siitä, että perhe on hullu ja juoppo.