Antakaas tuomio miehelleni (tai mulle)
Siis vedin herneen nenään tästä: mieheni antoi mulle 50 euroa kertomatta, että se oli minun vanhemmiltani. Koen tulleeni petetyksi. Olenko kohtuuton?
Kommentit (7)
Miksei kertonut, että raha on vanhemmiltasi?
Rahasta ei ole tiukkaa, asia on periaatteellinen. Ap
Tuli ihan mieleen oma yo-juhlani, kun sain ruusun jonka kortissa luki "Onnea, toivoo Matti". Seurustelin juuri "matin" kanssa tuohon aikaan. Kysyin häneltä yllättyneenä, että oliko hän toimittanut koululle ruusun minulle, se ei ollut yhtää hänen tyyliään (oli sellainen juntti). Jätkä oli vähän oudon oloinen mutta myönteli sitten, että ehkäpä joo!!!
No, selvisi sitten paljon myöhemmin, että se olikin ollut eräs toinen "Matti" joka ruusun oli ostanut! Se oli minuun ihastunut, ja tuli joskus kysymään, että tykkäsinkö yllätyksestä.
Vittu että sapetti kun se seurustelukumppanini, juntti-paska, oli vienyt jo kunnian koko asiasta enkä tainnut edes älytä kiittää tätä oikeaa "Mattia", kun en siinä heti hokassut että oikeasti se ruusu oli häneltä!
...pitkän johdannon jälkeen; ap:n ukko sai siis vääryydellä kiitoksen (?) itselleen. Mikä paska!
Olette molemmat väärässä. En kyllä tiedä mistä pitäisi tuomita. :D
Meillä ainakin on yhteiset rahat, vaikkakin omat tilit.
on teillä murheita, eli sä luulit, että miehesi antaa sulle rahan niinkuin yllärinä tms?