Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Appivanhempien apu... huonoa jälkeä. GRRR!

Vierailija
01.03.2011 |

Laittoivat uuteen taloomme makuuhuoneen parketin. Eli mielummin laittavat sen, kun vahtivat lapsia että pääsemme itse sitä tekemään... No joo, tämä oli alku. Illalla kävimme sitten raksalla katsomassa jälkeä. Keskellä lattiaa viallinen lauta, reunat koholla molemmin puolin. No siihen oli isketty! Eivätkö siis tosiaan nähnyt päivänvalossa ettei ollut hyvä. Mekin nähtiin iltahämärässä. Muualla lähes kymmenessä kohdassa parkttilaudan kulma oudosti koholla. Ja kyseessä siis makkari, n. 18 neliötä. Eli vikoja joka toisella neliöllä! Kyllä vituttaa!

Eli heidän "apunsa" aiheuttaa tuplatyön meille. Nyt puolet lattiasta otettava ylös ja lyötävä kulmat kunnolla. Tekis mieli haukkua koko pariskunta. "perhesovun" takia en viittis, mut miten niitä muutenkaan kieltää siellä raksalla enää naamaansa näyttämästä? Jos kerran jotain haluavat tehdä, tehkööt kunnolla!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

NE TEKI TON TAHALLAAN ETTETTE ENÄÄ PYYDÄ,,,

Vierailija
2/7 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sorry vaan, pieni murhe mun mielestä, tietäisit vaan, mistä appiukkoani voi syyttää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut kun eivät tajua et suurempi apu olisi että hoitaisivat sen aikaa lasta, että saamme ite laitettua.Olen siis itse lapsessa kiinni ja mielummin olisin maksanut ammattimiehet sen lattian laittamaan, mutta kun HALUSIVAT sen tehdä. Kivaa, kun nähee heti että jotain tapahtuu.

Tapahtuu joo... Mut en enää ota "apua" vastaan. Kiiti vaan for nothing!

ap

Vierailija
4/7 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua, olen itsekin aika pikkutarkka joissain asioissa. Mutta kaikki eivät ole. Omasta mielestään varmaan ovat tehneet ihan riittävän hyvää työtä.

Purkakaa parketti kaikessa hiljaisuudessa; jatkossa teette sitten itse ja kieltäydytte avusta jonkin tekosyyn varjolla. Turha pilata välejä tuollaisen takia. Joskus voitte oikeasti olla riippuvaisia appivanhempien avusta jossain muussa asiassa.

Vierailija
5/7 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi pettynyt tietysti kuten minäkin. Hän nyt vaan on sellaisen kiltti äidinpoika, joten ei ole ottanut asiaa puheeksi. Tuskin ottaakaan.

Eli yötöitä tulee, jos salassa ruvetaan vaihtamaan. Lapsi siis vaunuihin ja parkettia vaihtamaan. Nukutaan sitten haudassa.

ap

Vierailija
6/7 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkata ammattimies, taisitte säästää älä valita ?

Vierailija
7/7 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän kriteerien mukainen. Minunkin äitini oli laittanut meille tapetiti yhteen huoneeseen ja ne oli laitettu väärin päin (huono näkö mummulla :)). Sanoin äidille että ne on väärinpäin, ja äiti sanoi että kun siinä ei ole selvää kuviota niin se on ihan sama kummin päin ne on. No minä sanoin että pakko ne on vaihtaa kun se on mun asunto ja minä niitä katselen. Tapetit laitettiin uudestaan, eikä äiti siitä suuttunut, tarjoutui jopa maksamaan uudet tapetit, mutta maksoin ne kuitenkin itse.

Ei siis kannata hyökjätä appivanhempia vastaan vaan sanotte vaan asiallisesti ja rakentavasti asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi