Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ei haittaa muiden Ainot, Reinot tai töppöset ulkokenkinä...pikkusieluja haittaa

Vierailija
01.03.2011 |

ja ne yökkäileekin kaikelle, mikä ei oo normien mukaista tai coolia.

So what, itsekin käyn millatahansa töppösillä kaupassa jne, jos ne vaan sattuu olemaan käsillä kun olen ulos menossa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan naurettavaa, ku tällä palstalla sanotaan, että reinot on yök, niin sitte puolet mammoista on yhtäkkiä samaa mieltä... tai sitten sama jaksaa jankata ja peesata itseään.

Musta aivansama mitä kenkinään pitää... halvemmathan ne reinot on, ku esim. jotku talvikengät. Ja toisaalta itellä on feikkaainot ollu joskus ulkona jalassa.. eikä nolottanu yhtään. joitaki nolottaa, jos on joku vähän normista poikkevaa, mutta sitten esim. lapsiaan kohdellaan miten sattuu ja ollaan muutenkin sivistymättömiä.

Vierailija
2/2 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta molemmat löytyy, kun lahjaksi olen saanut. Pääasiassa postilaatikolla käyntejä noilla harrastan mutta täytyy kyllä myöntää, että oli syksyllä muutenkin käytössä... Leikkauksen jälkeen en ensimmäiseen kuukauteen pystynyt itse laittamaan jalkaani mitään kenkiä, Ainot sai "potkaistua" jalkaan. Sen 15min minkä pystyin ulkoilla menin niillä, sekä lähikauppareissut. En kyllä muuten käyttäsi ulkokenkinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla