Pikapikaa apua! Hyvää pihviä Tampereella?
Mikä paras pihvipaikka kohtuuhinnalla? Ei kallista kurmettia, mutta mehevää pihviä.
Kommentit (17)
parhaat hampurilaiset: pancho villa
älä edes mieti mitään tusinataloa :)
mutta myös Jack the Roosteria, sielläkin aika hyvän kuuloinen lista. Mutta päädymme varmaan Saludiin. Entä kokemuksia Coussiccasta?
kiitos vastauksista!
ap
coussica on todella lämminhenkinen paikka :) monta hyvää on.
Hyvää on ruokaa, isot annokset ja kohtuuhinnalla. Joka lamaas maksaa n.20e. Lisäksi pääruoan hintaan sisältyy alkuruoka (salaatti tai päivän keitto) ja jälkiruokakahvi!
Suosittelen!
molemmissa paikoissa isot ja kohtuuhintaiset annokset.
Salud on myös tosi hyvä. Sanat edullinen ja hyvä pihvi eivät kuulu samaan lauseeseen.
Mä kannatan Coussiccaa, Antikaa tai The Grilliä. Saludin pippuripihvi oli mulle pettymys.
Lisäksi mua kiinnostaa lauantaina avattava Stefan Steakhouse.
jonka laatu vaihtelee todella suuresti. Olemme pettyneet siellä niin monta kertaa, etten sinne enää mene, enkä sitä kenellekään voi suositella.
Olimme myös ensimmäisen ja viimeisen kerran Grill:ssä juhlistamassa hääpäiväämme. P*ska palvelu ja pihvit peestä.
Mä kannatan Coussiccaa, Antikaa tai The Grilliä. Saludin pippuripihvi oli mulle pettymys. Lisäksi mua kiinnostaa lauantaina avattava Stefan Steakhouse.
mutta koskaan en ole saanut huonoa pihviä
vaan kyselin kohtuuhintaista paikkaa, sillä syömään lähtevässä porukassa on opiskelijabudjetilla eläviä. Eli satojen eurojen fine dining ei nyt tule kyseeseen.
Kiitos vinkeistä! Stefan's Steakhouse kiinnostaisi meitäkin mutta ei ehdi aueta nyt tähän saumaan.
Päädymme tosiaan varmaan Saludiin, Comoon tai sitten ihan vain Coyoteen. Huviopas.net oli myös hyvä apu, voin suositella sivustoa!
ap
myös hyvin menestynyt pihvigallupeissa.
ja siellä paholaisen perunat pihvin kyytipojaksi.
Ihan paras pihviravintola!
kiinnostanut kyllä minuakin.. Harmi, vaan ettei ole tullut käytyä siellä pihvillä, mutta sijainti ei ole optimaalinen, kun pitäisi ihan asioikseen sinne lähteä.
Paras paikka Tampereella, pippuripihvi oli n. 30€, mutta ehdottomasti hintansa arvoinen!