Miesystävä tuhoaa elämäni
Olen ollut miehen kanssa jo monta vuotta mutta nyt on menny sukset ristiin pahasti. Olemme aina luottaneet toisiimme ja kertoneet toisillemme kaiken. Minun yksi ystäväni on pettänyt miestään ja olen kertonut siitä myös miesystävälleni ja myös ystäväni tietää että olen kertonut miehelleni asiasta. Hänelle se on ok.
Nyt kun nämä sukset ovat pahemman kerran ristissä, miesystäväni sanoi että aikoo kertoa ystäväni miehelle hänen pettäneen tätä. Sanoin että se asia ei meille kuulu joten voisitko olla tuhoamatta sitä perhettä, joilla menee NYT hyvin. Ei, mies ei kuulemma keeeestä pitää tätä salaisuutta enää vaan hän haluaa kertoa..ja syynä se että vihaa minua ja haluaa mun elämäni mahdollisimman vaikeaksi.
Mitä olette mieltä tästä, ihan tosissaan?
Kamala tilanne niin ystäväsi kuin sinunki kannalta. Mitä tuossa vois tehdä..vaikee paikka. Melko säälittävä mies jos ei muuten voi tuntojaan purkaa kuin levittemällä SALAISUUKSIA. Ja eikö hälle tosiaan ole mitää väliä miten ystäväperheellesi sitten käy?? Vaikka pettäminen ei tietysti IKINÄ pitäisi olla hyväksyttävää, mut omat syynsä varmasti.. Jos ystäväsi kertoisi itse miehelleen ennen kuin sinun miehesi ehtii?? Olisihan se kuitenkin parempi kuulla itseltään kuin välikäsien kautta, jos siis varmasti olis kertomassa.. Onko miehesi yleensä sanojensa mittainen mies? Et voisiko hän vain uhkailla suutuksissaan?? Tsemppiä