Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun vaimoni haluaa että panisin häntä monta

Vierailija
01.03.2011 |

kertaa päivässä. Ainakaan minun rahkeet ei riitä tuollaiseen vauhtiin, ikäkin jo esteenä ja pitkä ja rankka avioliitto.

Onko muita pariskuntia joilla vauhti sängyssä kasvaa?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaljamahaa?

Vierailija
2/25 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella äijät on 4-kymppisenä vanhoja, mutta naiset on parhaimmillaan ja seksikkäimmillään???

Kylläpä keskti, ennenkuin vaivauduit!

Puhut paskaa ja tiedät sen itsekin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jenkkakahvat, onko riippatissit, onko löllö vatsa, väljä pillu? Onko naamassa ryppyjä

Vierailija
4/25 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

58kg, 173cm, kynätestin läpäisevät tissit 65E, kaunistettu ja kiristetty pillu. Ei ole ryppyjä kun terveellisesti elää. Mallia tiimalasi 90-58-90. Pitkä tukka. Olen parhaimmillani nyt ja tiedän sen. Voit toki väittää, että olen ruma, mutta sitä on ilman kuvaa mahdoton todistaa. Kelpaan itselleni, kelpaan miehelleni, juoksu rullaa, pää toimii ja rakkaus lämmittää. Mitenkäs sulla?

N35 ja ylpeä siitä

Vierailija
5/25 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINULLkin vaimo joka haluaisi useammin kuin kerran kuukaudessa. Isä oli pojan kanssa kaupassa ja poia näki kondomipaketin. Kysyi isältään, että mita ne ovat. Isä selitti asiallisesti mihin niitä käytetään. Poika katseli pakettia, joka sisälsi kaksi kondomia ja kysyi että miksi siinä on kaksi. Isä vastasi että ne on lukiolaisia varten. Yksi lauantaille ja toinen sunnuntaille. Sitten poika näki paketin missä oli kuusi kondomia, ja kysyi jälleen että miksi siinä paketissa on kuusi kappaletta. Isä vastasi että ne ovat teekkareita varten: Kaksi perjantaille, kaksi lauantaille ja kaksi sunnuntaille. Poika löysi vielä paketin missä oli 12 kappaletta ja kysyi että mikäs tämä on. Isä vastasi siihen että se on avioliitossa oleville yksi jokaista kuukautta kohti.

Vierailija
6/25 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

85 kg, 185 cm. Kova kuntoilemaan, cooper-testissä yli 3000 m. Harteikas, jäntevä, kapealanteinen, komeat kasvonpiirteet, tummahko iho ja hiukset. Isohko kalu, 17/5. Hyvä näkö(ei laseja) ja kuulo. Kaikinpuolin ihanteellinen adonis ulkoisesti ja todella mukavaksi tyypiksi kehuttu. Akateemisesti kouluttautunut. Onnellisesti naimisissa, 2 lasta. Naisia saa potkia irti lahkeesta, kun käy viihteellä. Ilmeisesti juuri sinunlaisiasi puumia, jotka luulevat olevansa jotain erityistä vain siksi, että lähestyvät keski-ikää.

M37

58kg, 173cm, kynätestin läpäisevät tissit 65E, kaunistettu ja kiristetty pillu. Ei ole ryppyjä kun terveellisesti elää. Mallia tiimalasi 90-58-90. Pitkä tukka. Olen parhaimmillani nyt ja tiedän sen. Voit toki väittää, että olen ruma, mutta sitä on ilman kuvaa mahdoton todistaa. Kelpaan itselleni, kelpaan miehelleni, juoksu rullaa, pää toimii ja rakkaus lämmittää. Mitenkäs sulla? N35 ja ylpeä siitä

Vierailija
7/25 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

85 kg, 185 cm. Kova kuntoilemaan, cooper-testissä yli 3000 m. Harteikas, jäntevä, kapealanteinen, komeat kasvonpiirteet, tummahko iho ja hiukset. Isohko kalu, 17/5. Hyvä näkö(ei laseja) ja kuulo. Kaikinpuolin ihanteellinen adonis ulkoisesti ja todella mukavaksi tyypiksi kehuttu. Akateemisesti kouluttautunut. Onnellisesti naimisissa, 2 lasta. Naisia saa potkia irti lahkeesta, kun käy viihteellä. Ilmeisesti juuri sinunlaisiasi puumia, jotka luulevat olevansa jotain erityistä vain siksi, että lähestyvät keski-ikää.

M37

58kg, 173cm, kynätestin läpäisevät tissit 65E, kaunistettu ja kiristetty pillu. Ei ole ryppyjä kun terveellisesti elää. Mallia tiimalasi 90-58-90. Pitkä tukka. Olen parhaimmillani nyt ja tiedän sen. Voit toki väittää, että olen ruma, mutta sitä on ilman kuvaa mahdoton todistaa. Kelpaan itselleni, kelpaan miehelleni, juoksu rullaa, pää toimii ja rakkaus lämmittää. Mitenkäs sulla? N35 ja ylpeä siitä

Vierailija
8/25 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan vähän vainoharhainen vai heittääkö muuten vaan korvien välissä? :)

Ihan muuta valitit muutama vuosi sitten olitko koku M34 vai mikä!!!

Vierailija
9/25 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on 42 ja minä 35.

Meillä mies on muutenkin koko ajan väsynyt ja pahantuulinen, joten taitaa olla kaikin puolin lapsiarkeemme tyytymätön. Väittää kyllä rakastavansa. Kai sitten rakastaa.

Olen lopettanut seksin perään itkemisen. Koettanut psyykata itseni haluttomaksi. Täällä myös minä lenkillä käyn useammin, olen alkanut opiskella ylempää korkeakoulututkintoa, kun kaksi ammattitutkintoa jo on, koneella koetan olla paljon ja touhuta lasten kanssa ja purkaa sydäntä ystävättärille, etten enempää miestäni ärsyttäisi.

Olen silti niin onnellinen niistä seksin rippeistä, mitä satun joskus saamaan, että oikein inhoan itseäni. Mutta eiköhän se elämä näinkin kulu. Uutta miestä en koskaan enää uskaltaisi ottaa, näkyvät aina vaihtamalla huonommaksi menevän. :D

Ja sinä 8. Tulipa sinusta ylimielinen kuva. Kaltaisesi miehet ovat juuri samanlaisia kuin nelikymppiset kuvailemasi vamppinaiset. Nooh, sellaisia ne taitavat olla kaikki siellä baarissa juoksevat sympaattiset perheenisät ja -äidit. :D

Vierailija
10/25 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

M37

Tohon kun sais mukaan edes vähän älyä, niin olisit ihanne! Sääli, ettei täydellisiä miehiä ole.

Vierailija
11/25 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ei sillä itselle ole juuri merkitystä, mutta kavereiden kanssa tuli joskus lyötyä vetoa asiasta.

-8

Tohon kun sais mukaan edes vähän älyä, niin olisit ihanne! Sääli, ettei täydellisiä miehiä ole.

Vierailija
12/25 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui lisätä ,että olen Mensan jäsen. Tosin ei sillä itselle ole juuri merkitystä, mutta kavereiden kanssa tuli joskus lyötyä vetoa asiasta.

-8

Turhaan tuota kehut. Kyllähän se huomattiin jo ensimmäisestä kirjoituksestasi. Vain vaatimattomuutesi ylittää tuon säkenöivän älysi.

Vierailija
13/25 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoin, olen onnellisesti naimisissa ja olen baarijuoksuni juossut jo vuosia sitten.

-8

Ja sinä 8. Tulipa sinusta ylimielinen kuva. Kaltaisesi miehet ovat juuri samanlaisia kuin nelikymppiset kuvailemasi vamppinaiset. Nooh, sellaisia ne taitavat olla kaikki siellä baarissa juoksevat sympaattiset perheenisät ja -äidit. :D

Vierailija
14/25 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo baariko se on se hyvän elämän mittari montako kaatoo sieltä saa ,,,voi jee on teillä elämän arvot hukassa ,,,

Vierailija
15/25 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ei ei....

Tämä on se vastaus.

Olen nelikymppinen mies ja haluaisin monesti päivässä. Vaimo kerran kuussa säälistä.

Olen ratkaissut asian vakipanolla homppelin kanssa. Ottaa suihin kun haluan.

Mieluummin panisin naista. Kuitenkin vielä olen verski urheilullinen ja ihan komea.

Vierailija
16/25 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä ilkeä tunnelma. 

Minä olen 37-vuotias. Mieheni 7 v. vanhempi. Muutama vuosi sitten valittelin samaa yhtälöä.

Olen ylipainoinen, sellainen BBW-pullukka. Kauniit kasvot. Kroppaani tyytymätön, mutta on myös miehiä, joille kelpaisin.

Hain eroa tässä kevään kynnyksllä. Sen jälkeen mieheni on ollut takiaisena kimpussani. Menettämisen pelko on kova. Melkein inhottaa. Olisi uusi mieskin nurkan takana ottamassa. Samaa ikä luokkaa mieheni kanssa. Seisoo kyllä. Haluaa kyllä.

En oikein käsitä, miksi oikeasti miehet haukkuvat naisia siinä neljänkympin kynnyksellä. Yleensäkään miksi te haukutte kumppaneitanne (naiset JA miehet) ja luulette olevanne parempia kuin muut, oli ikä mikä tahansa?

Koettakaa arvostaa sitä, mitä on. Ylenmääräinen itsekehu ei johda mihinkään. Rakkautta päiviinne.

Vierailija
17/25 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ikäeroa vaivaiset 5 vuotta. Minä vaimona nuorempi. Lapset, talo, koira ja tila-auto. Helvetin siistiä. Ulkopuolelle näyttää olevan täydellistä. Seksiä 1-5 x viikossa, laadutonta panoa. Mies panee ja minä otan sen mitä saan. Koskaan en ole tyytyväinen, homma jää vajaaksi. Aina. Molemmat kyllä haluaa mutta toiveemme eivät kohtaa. Mulle ei riitä viiden minuutin rynkytys.

Olen runsaanpuoleinen, kaunis nainen. Isot rinnat, kroppaani tyytyväinen. Kuntoilenja olen parhaimmassa kunnossa ikinä. En täytä todennäköisesti suurimman osan kriteereitä vartaloni puolesta. Mutta onneksi on miehiä joille lähes nelikymppinen kaunotar muotoineen on ihastus. Minulla on salarakas jonka kanssa nähdään kun molemmille sopii. Nautitaan ja jutellaan. Mieheni on perusmies, sohvalla on kivaa tyyppi. Ihan on mutta vähän on kunto ropissut. Siitä en tykkää. Vaikka en itse näytäkään urheilijalta, kuntoni on hyvä liikunnan vuoksi. Kumppani voisi vähän miettiä valitseeko lenkkarit vai tietokoneen.

Vierailija
18/25 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin olla haluttu ja harrastaa seksiä vaikka joka päivä. Käytännössä kuitenkin seksiä on 1-2krt viikossa. Minun haluni lisääntyivät lasten teon jälkeen radikaalisti ja miehelläni ehkä vähenivät. Aviovuosia on takana melkoisen paljon. Miksi tämä asia menee näin nurinkurisesti? Ja turha alkaa aukomaan mistään löysyydestä tai ulknäköasioista-olette väärässä.

N35

Vierailija
19/25 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kuuluisikin mennä ja olla, mutta vaimo vain valittaa haluttomuuttaan.

M.36

Vierailija
20/25 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen nainen tietää mitä haluaa, äijät on jo vanhoja tuossa vaiheessa. Miettikää miks esim. Madonnalla on niitä nuoria poikaystäviä, tosin Madonna on jo aika paljon enemmänkin kuin 40v:-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme