Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehen ex, jätä jo mieheni rauhaan!

Vierailija
01.03.2011 |

Etsi "ystäväsi" muualta! Sulla on oma mies, mitä sä mun mieheltä haluat?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi olla edes kaveri exän kanssa?

Vierailija
2/21 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monia entisiä pariskuntia, jotka on kyllä pystyneet pitämään ystävyyssuhteen yllä parisuhteen päätyttyäkin. Monesti vain mustasukkaiset nyksät yrittävät asettua poikkiteloin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin teinimeininkiä tuollainen, se on varmaankin ap sellaista nokittelua siltä säälittävältä ex-naiselta. On niin nähty tuo kerran sivusta; ei halunnut kyseistä miestä itse, mutta silti pitää yrittää "ystävyyden" varjolla tehdä hallaa miehen seuraavalle vakavalle naissuhteelle. Se mitään ystävyyttä ole, kunhan on vaan ihan sairaalloisen kilpailuhenkinnen raukka bitch, joka nokkii aina tilaisuuden tullen muita naisia. Ei edes tiedä mitä ystävyys oikeasti on.

Vierailija
4/21 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka se oliskin se mies joka ei itse enää kertakaikkiaan halua olla yhteyksissä exänsä kanssa. Oikeitakin ystäviä kun on ja isoin osa elämässä on omistettu sille omalle tärkeälle parisuhteelle. Exä mieluummin roikkuu menneessä ja katkerana yrittää saada hämmenneltyä jotain.

Vierailija
5/21 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa vaikuttaa miehen valintoihin ja antaa opastusta jopa naisvalintoihin. Luulee varmaan että on vieläkin miehen suurin ja tärkein rakkaus. Hih, meilläpä menee hyvin. Sorry vaan ex.Mistään muusta en voi sua kiittää kun että mokasit niin pahasti että sain ihanan miehen.

Vierailija
6/21 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytetty on käytetty ja harvoin mitään laatutavaraa saa. Aina on jotain vikaa.

Vierailija
7/21 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidatte itse olla katkeroituneita exiä. :D

Vierailija
8/21 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttämätöntä miestäkään huolis, varsinkaan tässä iässä se olisi outoa.

Vierailija
9/21 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

exällä lienee jotain tarjottavaa hänelle, jota tarvitsee, eikä sinulta saa..

Mieti tiukkis tätä

Ja sehän voi seksin sijaan olla jotain älyllistä yhteyttä tai ihan mitä vaan.

Vierailija
10/21 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin oikeesti hyviä kavereita silloin kun yhdessä oltiin vaikkei kaikki sitten mennytkään niin kuin piti.. Erottiin ja parempi niin, mutta kyllä mä siitä exästäni edelleenkin pidän, ystävänä. Ja ihan oikeesti vain ystävänä! Oma mies on joo ja hänessä pysyn, mutta aion kyllä exäänikin pitää välillä yhteyttä. Et sä sitä ap omista. Jos hänkin pitää yhteyttä välillä muhun, niin mitä sitten?

Ja joo, exä sanoi, ettei koskaan oo ollut yhtä hyvää seksiä kuin meillä oli. Ja olihan se, se toimi AINA! Pidit tai et ;)

Vierailija
11/21 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopettaa? Nimenomaan haluaa, mutta typerä ex kokoajan ottaa yhteyttä yms.luulee merkkaavansa vielä jotain reppana. Taitaa oma mies olla tylsä.

Vierailija
12/21 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex oli pihtari. Meillä menee paremmin kuin heillä koskaan.

Vierailija
13/21 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei ollu vielä tavannu mua, sitten se vasta kyytiä sai.

Vierailija
14/21 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehen ex pystyy olemaan myös miehen nyxän kanssa ystävä (tai väleissä), homma on ok. mutta jos yrittää "omia" miehen, homma on pielessä. Siinä on fiksun ja tyhmän exän ero.

Vierailija
15/21 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs jos se ukko soitteleeki aina eksälle kun on mökillä ns,rentoutumassa..ja vinkuu takas...sitte nykymuija syyttää sitä jonka numero näkyy et on soitettu...tuhat kertaa pyytäny et lopeta jo!!!!mut ei,aina tulee vaan viestiä ja puheluita,2.2 v ku viimeks nähty

Vierailija
16/21 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se on niin, että eksä haluaisi olla ystävä, mutta mies ei. Mies ei vaan yksinkertaisesti pidä eksästään. Pitää sivistymättömänä junttina. Miehellä on naispuolisia ystäviä, mutta eksä ei täytä "vaatimuksia", joita ystävyyssuhteiltaan haluaa.

Miksi mies oli eksän kanssa? Eksä oli nätti nuorena ja vieläkin, ja suhde alkoi teini-iässä, kun vaatimustaso on toisenlainen kuin aikuisena.

Vierailija
17/21 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä oon saanutkin :)

Seksihän meillä on pelannut aina hyvin. Sä oot kuulema aika lahna sängyssä!

Vierailija
18/21 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies se soittelee jatkuvasti, lähettelee tekstareita ja ehdottelee tapaamisia mutta tottakai kotona kertoo toisen version ja tyhmä kotihiiri uskoo..

Vierailija
19/21 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyyttä ehkä? Siis vastaus tuohon kysymykseen.

Mitä haittaa siitä on, että Sinun Miehelläsi on exä kaverina, jos tosiaan takana ei ole kuin ystävyyttä? Ei mitään? No, sitähän minäkin.

Taidat olla hieman epävarma itsestäsi. Minä erosin vähän aikaa sitten pitkäaikaisesta suhteesta ja exän kanssa jäimme hyviksi kavereiksi. Mutta ikinä ei mitään muuta, ei todellakaan. Ja kyllä, katson säälien hänen mahdollista uutta tyttöystäväänsä, joka mustasukkaisena säksättää että "jätä MUN MIES rauhaaan!!!!!1111" No, toivottavasti löytää fiksumman tapauksen kuin sinä.

Ystäviä ja kavereita kun ei ikinä ole liikaa.

matti
20/21 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua osoitteesta (Priestadu@gmail.com) oli ihanaa, minä ja vaimoni olemme taas yhdessä kahden vuoden eron jälkeen, Herra siunatkoon sinua ja temppeliäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän