Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuukautiset myöhässä

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuollainen roskisplussa (eli yliaikainen viivan ilmestyminen) enteili raskautta. Muistaakseni testasin kp29 nega (apteekin testi), kp30 yliaikainen plussa (apteekin testi), kp32 yliaikainen haalea plussa (clearblue plus), mutta myös kp32 toisella testillä (early detection?) selvä nega. Hieman kärsimätön kun noin monesti piti testailla :) Lähes siis jo luovuin toivosta kun tuo viimeinen testi näytti negaa, mut sit vaan oireet jatkui ja testasin vielä kerran kp36 (clearblue digital) ja silloin oli selvä positiivinen! Hcg-määrä tuplaantuu 48 tunnissa, eli pari päivää pitäisi odottaa ja sit testata uudestaan. Itse suosittelen Clearbluen digitaalista testiä mikä kertoo selvästi ei raskaana/raskaana + viikot niin ei tarvitse noiden haamujen ja yliaikaisten viivojen kanssa tuskailla!

Tsemppiä, toivotaan että se plussa sieltä tulee!

-Hilja & pikku kakkonen rv 17+0

Vierailija
2/2 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Hilja82:lle vastauksesta, huomasin näin jälkeenpäin että laitoin viestini ns. väärälle palstalle. Uusi päivä ja edelleenkin kuukautiset tulematta. Unohdin muista oireista mainita, että noin pari viikkoa sitten mulle alkoi kasvoihin ilmestymään selviä hormonaalisia finnejä. Ei tavallisia ja nämä tulivat ns. rykelmänä eli kerralla n. 10 näppyä ensin toiselle ohimolle ja sitten toiselle ohimolle, ja kun niistä selvisin (mikään finnihoito ei auttanut), ilmestyi uusi rykelmä rintalastan päälle. Tämmöisiä hormonaalisia finnejä mulle ei ole koskaan ennen tullut ja näillä on aivan selvä ero tavallisen finnin kanssa.

Mun täytyy luottaa vain Predictoriin, sillä maassa jossa asun, saa vain kahta testiä joista toista en edes osaa ääneen lausua.

Minkälaisia oireita sinulla, Hilja82 oli kun epäilit olevasi raskaana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla