Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Painan nykyisin yhtä paljon kuin juuri ennen esikoisen syntymää..:(

Vierailija
28.02.2011 |

Sain painoni palautumaan kutakuinkin ensimmäisen lapsen jälkeen, mutta toisen lapsen jälkeen alkoi vaarallinen alamäki...kolmannen jälkeen minusta tuli vanha PLÖSÖ!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi ihan samalla lailla, painoin saman verran kuin mennessäni synnyttämään esikoista. Se herätti. Vuodenvaihteessa päätin tehdä elämäntapamuutoksen. Nyt painan jo 6 kiloa vähemmän kuin 2 kk sitten ja kesällä tulen painamaan saman kuin ennen lapsia.

Säkin onnistut! Se ei vaadi nälkäkuureja eikä nutriletteja, se vaatii itsekuria ja järkeä syömisiin. Lautanen täyteen kasviksia ja (aluksi) herkut kuuluu vain juhliin. Nyt kun olen päässyt taas terveellisen perussyömisen vauhtiin, niin olen alkanut taas ottaa jälkiruokia ja kahvin kanssa keksin tms. Herkuista ei tarvitse kieltäytyä, jos pitää herkkusyömisen kurissa ja perussyömisen terveellisenä.

Hei, kesään on vielä yli kolme kuukautta!

Vierailija
2/4 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olin kyllä todella laiha ennen esikoista, ja synnyttämäään lähtiessä vajaat 59kg.

Olen 173cm pitkä.

Nyt olen melko tyytyväinen itseeni. Kiloja ei liikaa, mutta toki voisin kiinteytyä tietyistä paikoista. Vaatteet päällä näytän todella hyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain painoni palautumaan kutakuinkin ensimmäisen lapsen jälkeen, mutta toisen lapsen jälkeen alkoi vaarallinen alamäki...kolmannen jälkeen minusta tuli vanha PLÖSÖ!

ilmoittautuu toinen plösö :( Neljännen lapsen jälkeen peli on jo menetetty.Ennen niin kiinteät rinnatkin ovat roikkuvat nahkapussit.

mies on varmaan tullut puoli sokeaksi kun edelleen himoitsee minua yhtä paljon kuin ennen

Vierailija
4/4 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on musta viimeisillään painanut 72kg ja pikkusiskosta peräti 84kg. Koki kuulemma tuosta kakkosesta olevansa norsu. No, nyt ikää 55 ja laihduttelee taas kerran. Muutama kilo tippunut ja nyt paino 82kg. Olisi kuulemma erittäin tyytyväinen tuohon 72 kiloon.:)