Tunnistatteko täältä koskaan ketään tuttua?
Minä olen tunnistanut 4 ihmistä näistä keskusteluista. Huomaa joistain lausahduksista, ettei voi olla kuin joku tietty ja samoin sitten täsmää muut faktat.
2 julkisuuden hahmoa olen tunnistanut ketjuista ja 2 omaa tuttua. Toinen on kertonut kirjoittavansa tänne, toinen ei ikinä tunnustaisi, jos vaikka joskus kysyisinkin. Kummasti hänenkin jutuista joskus pystyy suodattamaan että tieto on tullut aaveelta.
Kommentit (20)
Näppis lienee ihan vaan näppäimistö. Joskus myös näpyttelyvirhe.
Miksi kutsutte näppäimistöänne, ellette näppikseksi?
:D mä oon niin sokee etten osaa tunnistaa ketäään :D
yhden ihan varmasti. itse kerron muiden juttuja ominani, joten minua ei tunnista kukaan :)
*smart*
Tunnistan yhden tutun hänen näppiksensä perusteella. :) Häntä itseään ei varmaankaan haittaa jos joku tuttu tunnistaa, koska hän kirjoittaa aina asiallisia juttuja.
Joitain harvoja kirjoittelijoita tunnistan (tai oikeastaan erotan) tyylin ja juttujen perusteella, mutten heitä oikeassa elämässä tunne - onneksi.
Vastailin hänelle huvikseni ja urkin uteliaisuuttani lisätietoja ;-) Oikeasti kyseessä siis mukava työkaveri ja paska tilanne töissä, annoin täällä nimettömänä mielestäni oikeasti hyviä neuvoja (kyse oli organisaatiossamme minua alempana työskentelevästä henkilöstä).
Toinen on jonkinlainen toimittaja ja toinen kuuluisa parisuhteensa kautta.
Enkä tietty kaikista viesteistä heitä tunnistaisi, mutta pari viestiä joskus bongannut.
Mulle jää jotkin erikoiset fraasit ja tilkesanat mieleen herkästi.
ap
Tunnistan yhden tutun hänen näppiksensä perusteella. :) Häntä itseään ei varmaankaan haittaa jos joku tuttu tunnistaa, koska hän kirjoittaa aina asiallisia juttuja.
Voisin olla minä. Itse tunnistaisin usein omat juttuni juuri näppiksen perusteella. Toivon kuitenkin, ettei mua tunnista kukaan. Hyi kamala.
Laittaa välillä fb:hen kaikkien naurettavaksi hauskoja ketjuja :)
Ja tunnistan kyllä, milloin hän kirjoittaa, hän ei tiedä mun hengailustani täällä.
Miten voi olla varmaa että tunnistus on osunut oikeaan.
Itse pyrin kirjottamaan välillä vääristellen, esim. lasten lukumäärän, iän tai sukupuolen tai oman ikäni. Joskus taas ihan oikeinki.. Pyrin olemaan tarkka siitä etteii mua kukaan voi tunnistaa :) Vaikka en siis häpeile myöntää lukevani av-palstaa, mut koskaan en tunnusta kirjottavani tänne.
Enkä kyllä ajattele muiden kirjoituksistakaan että toi on varmaan naapurin Liisa ku silläki on tollasia ongelmia tmv.. Vainoharhaista :D
Tiedän että mun sisko käy tällä palstalla ja varmaan myös kirjotteleeki, mut en oo koskaa tunnistanu.
hän kirjoitti samoista asioista mistä oli kertonut minulle ihan henk koht joten tunnistin 100% varmuudella. Jutut oli todella noloja ja hän sai kyllä kovaa palautetta ;) Ja sitten kertoili minulle että kirjoitti netissä suorat sanat muille ja oli tosi polleana. En kehdannut sanoa että olen lukenut.
Raukka yrittää aina vain onnettomammilla virityksillä esittää milloin mitäkin. Kaipa se on rankkaa paljastua kertaheitolla sekä aisankannattajaksi että pettäjäksi...
Toinen on jonkinlainen toimittaja ja toinen kuuluisa parisuhteensa kautta.
Enkä tietty kaikista viesteistä heitä tunnistaisi, mutta pari viestiä joskus bongannut.
Mulle jää jotkin erikoiset fraasit ja tilkesanat mieleen herkästi.
ap
sukulaiseni, joka tilitti eräästä meidän molempien hyvin tuntemasta henkilöstä niin yksityiskohtaisesti, että helposti bongasin.
eli mitä tai mistä sellasta näkee?
neuvoit? Parisuhteesta, työilmapiiristä, paremman paikan saamisesta vai mistä hä?