Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnistatteko täältä koskaan ketään tuttua?

Vierailija
28.02.2011 |

Minä olen tunnistanut 4 ihmistä näistä keskusteluista. Huomaa joistain lausahduksista, ettei voi olla kuin joku tietty ja samoin sitten täsmää muut faktat.

2 julkisuuden hahmoa olen tunnistanut ketjuista ja 2 omaa tuttua. Toinen on kertonut kirjoittavansa tänne, toinen ei ikinä tunnustaisi, jos vaikka joskus kysyisinkin. Kummasti hänenkin jutuista joskus pystyy suodattamaan että tieto on tullut aaveelta.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvoit? Parisuhteesta, työilmapiiristä, paremman paikan saamisesta vai mistä hä?

Vastailin hänelle huvikseni ja urkin uteliaisuuttani lisätietoja ;-) Oikeasti kyseessä siis mukava työkaveri ja paska tilanne töissä, annoin täällä nimettömänä mielestäni oikeasti hyviä neuvoja (kyse oli organisaatiossamme minua alempana työskentelevästä henkilöstä).

Vierailija
2/20 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näppis lienee ihan vaan näppäimistö. Joskus myös näpyttelyvirhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kutsutte näppäimistöänne, ellette näppikseksi?

Vierailija
4/20 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D mä oon niin sokee etten osaa tunnistaa ketäään :D

Vierailija
5/20 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden ihan varmasti. itse kerron muiden juttuja ominani, joten minua ei tunnista kukaan :)

*smart*

Vierailija
6/20 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan yhden tutun hänen näppiksensä perusteella. :) Häntä itseään ei varmaankaan haittaa jos joku tuttu tunnistaa, koska hän kirjoittaa aina asiallisia juttuja.

Vierailija
7/20 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain harvoja kirjoittelijoita tunnistan (tai oikeastaan erotan) tyylin ja juttujen perusteella, mutten heitä oikeassa elämässä tunne - onneksi.

Vierailija
8/20 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastailin hänelle huvikseni ja urkin uteliaisuuttani lisätietoja ;-) Oikeasti kyseessä siis mukava työkaveri ja paska tilanne töissä, annoin täällä nimettömänä mielestäni oikeasti hyviä neuvoja (kyse oli organisaatiossamme minua alempana työskentelevästä henkilöstä).

Vierailija
9/20 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on jonkinlainen toimittaja ja toinen kuuluisa parisuhteensa kautta.

Enkä tietty kaikista viesteistä heitä tunnistaisi, mutta pari viestiä joskus bongannut.

Mulle jää jotkin erikoiset fraasit ja tilkesanat mieleen herkästi.

ap

Vierailija
10/20 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan yhden tutun hänen näppiksensä perusteella. :) Häntä itseään ei varmaankaan haittaa jos joku tuttu tunnistaa, koska hän kirjoittaa aina asiallisia juttuja.

Voisin olla minä. Itse tunnistaisin usein omat juttuni juuri näppiksen perusteella. Toivon kuitenkin, ettei mua tunnista kukaan. Hyi kamala.

Vierailija
11/20 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa välillä fb:hen kaikkien naurettavaksi hauskoja ketjuja :)

Ja tunnistan kyllä, milloin hän kirjoittaa, hän ei tiedä mun hengailustani täällä.

Vierailija
12/20 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla varmaa että tunnistus on osunut oikeaan.

Vierailija
13/20 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin olla minä.

Vierailija
14/20 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pyrin kirjottamaan välillä vääristellen, esim. lasten lukumäärän, iän tai sukupuolen tai oman ikäni. Joskus taas ihan oikeinki.. Pyrin olemaan tarkka siitä etteii mua kukaan voi tunnistaa :) Vaikka en siis häpeile myöntää lukevani av-palstaa, mut koskaan en tunnusta kirjottavani tänne.

Enkä kyllä ajattele muiden kirjoituksistakaan että toi on varmaan naapurin Liisa ku silläki on tollasia ongelmia tmv.. Vainoharhaista :D

Tiedän että mun sisko käy tällä palstalla ja varmaan myös kirjotteleeki, mut en oo koskaa tunnistanu.

Vierailija
15/20 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän kirjoitti samoista asioista mistä oli kertonut minulle ihan henk koht joten tunnistin 100% varmuudella. Jutut oli todella noloja ja hän sai kyllä kovaa palautetta ;) Ja sitten kertoili minulle että kirjoitti netissä suorat sanat muille ja oli tosi polleana. En kehdannut sanoa että olen lukenut.

Vierailija
16/20 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raukka yrittää aina vain onnettomammilla virityksillä esittää milloin mitäkin. Kaipa se on rankkaa paljastua kertaheitolla sekä aisankannattajaksi että pettäjäksi...

Vierailija
17/20 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on jonkinlainen toimittaja ja toinen kuuluisa parisuhteensa kautta.

Enkä tietty kaikista viesteistä heitä tunnistaisi, mutta pari viestiä joskus bongannut.

Mulle jää jotkin erikoiset fraasit ja tilkesanat mieleen herkästi.

ap

Vierailija
18/20 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukulaiseni, joka tilitti eräästä meidän molempien hyvin tuntemasta henkilöstä niin yksityiskohtaisesti, että helposti bongasin.

Vierailija
19/20 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se pieni juttu sitten on?

Vierailija
20/20 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mitä tai mistä sellasta näkee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän