Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette miehestäni?

Vierailija
28.02.2011 |

Ihan mielenkiinnosta kysyn teidän mielipidettä.

Olen kuumeessa. Alkoi eilen. Meillä on pieniä lapsia (2v ja 9kk). Kun heräsin mulla oli kuumetta yli 38 ja ihan helkkarin huono olo. Laitan lapsille ja miehelle aamupalaa ja pesen toisen (oli kakannut). No sitten kiltisti pyydän että mies pesisi toisen lapsen (myös kakannut) niin suuttuu siitä kun sillä on kiire töihin. Ei yhtään kysy millainen olo mulla on eikä kysy että pärjäänö nyt yksin niitten kanssa jne. Lähtee töihin ja sanoo vaan esikoiselle "moikka" ei mitään muuta.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla samanlainen.

Vierailija
2/23 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi en tehnytkään kuin yhden lapsen ja alkaa jo helpottaa (lapsi kohta kolmen vanha).

Kaikki joudun tekemään aina yklsin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten naiset tekee niiden kanssa vielä lapsia? Oletteko ikinä ennen lapsentekoa keskustelleet miten hommat jaetaan kun lapsi tulee? Että onko se mies valmis auttamaan niissä lapsenhoitohommissa. Omituista perhesuunnittelua... Ja yhtään syyllistämättä ap:ta mutta miksi naiset alistuu tähän?

Vierailija
4/23 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli osallistuva ja teki kotitöitä kunnes nyt lapsen myötä ja minun äitiysloman myötä hänesdtä minun kuuluu tehdä kaikki. luueltko ettei ole keskusteltu?

3

Ja miten naiset tekee niiden kanssa vielä lapsia? Oletteko ikinä ennen lapsentekoa keskustelleet miten hommat jaetaan kun lapsi tulee? Että onko se mies valmis auttamaan niissä lapsenhoitohommissa. Omituista perhesuunnittelua... Ja yhtään syyllistämättä ap:ta mutta miksi naiset alistuu tähän?

Vierailija
5/23 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä kipeenäkin voi sen verran tehä. Teet vaan ne ihan välttämättömät hommat, katot että lapset JOTAIN syö jne. Köllähät sohvalle peiton alle, lapsille piirretyt pyörimään yms.

Ihme hommaa syytellä miestä paskiakiseksi jos ajallaan töihin lähtee. Eri asia jos sitten illalla kotona ollessa ei mitään tee jos toinen kipeänä. Miksi muuten laitoit miehelle aamupalaa jos oikeasti kipeä olet? Kait nyt iso mies itte syötävät löytää...ilmeisesti tottunut niin valmiiseen että OLETTAA että kyllä sinä laitat.

Mutta nyt siis lepäilet vaan niin paljon kuin jaksat ja kun mies tulee töistä niin laitat sen ruuan laittoon ysm. kerta kipeä olet.

Vierailija
6/23 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä kipeenäkin voi sen verran tehä. Teet vaan ne ihan välttämättömät hommat, katot että lapset JOTAIN syö jne. Köllähät sohvalle peiton alle, lapsille piirretyt pyörimään yms.

Ihme hommaa syytellä miestä paskiakiseksi jos ajallaan töihin lähtee. Eri asia jos sitten illalla kotona ollessa ei mitään tee jos toinen kipeänä. Miksi muuten laitoit miehelle aamupalaa jos oikeasti kipeä olet? Kait nyt iso mies itte syötävät löytää...ilmeisesti tottunut niin valmiiseen että OLETTAA että kyllä sinä laitat.

Mutta nyt siis lepäilet vaan niin paljon kuin jaksat ja kun mies tulee töistä niin laitat sen ruuan laittoon ysm. kerta kipeä olet.

Nii että jos olet niin kipeä et hyvä jos pystyssä pysyt nii siitä vaan lapsia nostelemaan???

ei ap

Vierailija
7/23 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehellä itsellään on kuumetta 36,9, se tekee heti kuolemaan ja on vähintään viikon sängynpohjalla. Niin poikkeuksiakin tietty on

Vierailija
8/23 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ei olisi ehtinyt vaippaa vaihtaakaan, olisi voinut kysyä vointiasi tai pahoitella ettei ehdi nyt. Munkin mies on välillä vähän jurpo puheissaan/puhumattomuuksissaan, mutta muutoin ottaa kyllä hienosti huomioon ja käytännön asiat hoitoo loistavasti.

Vierailija
9/23 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä tällä palstalla suorastaan viliseen näitä kusipäämagneetteja jotka vielä tosiaan tekee kakaroitakin jokaisen mahdollisen väkivaltaisen ja mielenterveyshäiriöisen työttömän lusmu-ukon kanssa???!!!

En ymmärrä. Arvostakaa itseänne naiset!

Vierailija
10/23 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sitä vaan pystyy kun on pakko.

Vierailija
11/23 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mies olisi kysynyt pärjäänkö yksin ja jos olisin niin kipeä, etten pärjää, niin on pois töistä. Mies on 2 kertaa ollut töistä pois kun olen ollut hyvin sairas enkä ole edes itsestäni pystynyt huolehtimaan. On jopa saanut ihan täyden palkan siitä.

Puolisolla on oikeus olla pois työstä, jos kotona oleva puoliso on niin sairas ettei jaksa lapsia hoitaa. Yleensä siitä ei kyllä palkkaa saa.

Vierailija
12/23 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa yli 38:n kuumeessa ukkopuppelilleen aamupalaa. Kaipa se vaipanvaihtokin olisi mennyt sitten.

Vierailija
13/23 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kuusi lasta ja liuta kotieläimiä jotka ovat pakko hoitaa vaikka paskois verta!

Vierailija
14/23 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos olisin tosi kipeä niin ei kyllä tulisi mieleenikään tulla av:lle kirjottelemaan.joten jos jaksaa ja pystyy olemaan ylhäällä että tänne kirjottaa niin toki jaksaa vaipankin vaihtaa.

Kamalaa se on olla sairaana lasten kanssa yksin, mutta tosiaan niinkuin joku kirjoittikin, relaa ja tee vaan ne välttämättömät hommat!

Vierailija
15/23 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko ikinä ennen lapsentekoa keskustelleet miten hommat jaetaan kun lapsi tulee? Että onko se mies valmis auttamaan niissä lapsenhoitohommissa. Omituista perhesuunnittelua...

No ei kai suurin osa miehistä ikinä suostuisi lapsentekoon, jos niitä ennalta varoittaisi.

Vierailija
16/23 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en tajua miksi ap laittoi ukolle aamupalaa?? Aikuinen mies saa itse otettua kaapista ruokaa.

Vahvisti taas käsitystäni että monesti osallistuvatkin miehet "taantuvat" jos tulee lapsia eli alkavat ajatella että kotityöt kuuluvat yksin naiselle. Eikä tilanne muutu vaikka nainen menisi töihin kodin ulkopuolelle...

Vierailija
17/23 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sydän hakkaa ja hiki pintaan heti kun vähä liikun

eli ymmärrän ap sua

sitä vaan en tajua, kuka tekee nykypäivänä miehelleen aamupalaa??? en ole koskaa tehnyt

sairaana en tee mitää, mitä ei pakko,

sulla niin pienet lapset et pakko hoitaa ja vahtia

toivot on valmista ruokaa edes?

ota panadolia, se laskee kuumetta ja helpottaa oloa,

ja todellakaan ei jaksa olla koneella jos kuumettta on, mulla siis ei tänää ole enää kuumetta vaan oli eilen

eli pois ap koneelta, vettä juomaan ja lääketä kehiin, pian lapset päiväunille ja ite viekkoon

mulla muute keuhkoputkentulehdus, kävin eilen lääkärillä

eli mene jos ei helpota,

Vierailija
18/23 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt ei ollut isoin juttu se kakkavaipan vaihtaminen tai se että jopa keitin puuro miehelle (yleensä kyllä itse sen tekee). Kyse oli siitä että miten voi olla niin itsekäs. Ja tottakai töihin pitää ajoissa mennä (mies kyllä yrittäjä joten ei nyt ole niin tarkkaa että onko viisi minuuttia myöhässä). Onko liikaa vaadittu että kysyy että mikä mun vointi on?

Ja täytyy myöntää että olen kauan miettinyt että minkä takia jaksan elää tuollaisen ihmisen kanssa. Kaikki menee hänen mielensä mukaan. Yleensä meillä menee hyvin mutta heti kun miehellä sattuu olemaan huono päivä niin se pitää kyllä huolen että minullakin on huono päivä.

T. ap kusipäämagneetti :-)

Vierailija
19/23 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti olisi kysynyt, jos olisit käyttäytynyt erikoisesti esim. maannut vaan pedissä, mutta, jos normaaliin taaan nouset ylös ja uuhailet miten olisi edes tullet mieleen, että et sitä vaippaa pysty vaihtamaan, kun kerran jo toiseltakin pystyit? Ja kiire voi olla yrittäjälläkin.

vai pitääkö miehen olla ajatusten lukija?

Vierailija
20/23 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt ei ollut isoin juttu se kakkavaipan vaihtaminen tai se että jopa keitin puuro miehelle (yleensä kyllä itse sen tekee). Kyse oli siitä että miten voi olla niin itsekäs. T. ap kusipäämagneetti :-)

MItä ihme marttyyripisteitä kerjäsit?! Miehet ovat putkiaivoja, jos voi huonosti niin se pitää kertoa suoraan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi