Lue keskustelun säännöt.
Parisuhde ja tauon pituus
28.02.2011 |
Olen aivan vakuuttunut 4 kk:n tauon jälkeen että tämä oli tässä. Olen nauttinut joka hetkestä ihan tosissani ja siitä vapaudesta mikä minulla nyt on ollut. (en kuitenkaan ole tapaillut ketään muuta)
Mutta kuinka ilmaista asia lasten isälle, että en usko että tästä enää mitään tulee. Jotenkin itsellä on sellainen tunne että hän vielä elättelee toivoa aika paljonkin...
Kertokaas te muut jos on kokemusta parisuhteen tauoista ja miten niissä on käynyt...
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meillä ei parisuhde ole ollut tauolla, mutta yksi osa-alue siitä, seksi on ollut. Pisin tauko lähentelee vuotta.
T. 11 v yhdessä
Kyllähän se on omallakin kohdalla ollut vain pehmeä lasku varsinaiseen eroon eikä mitään muuta. Vaikea on ollut kuvitella tauon jälkeen yhteen paluuta, mutta jotenkin sitä ei halunnut nähdä tauosta sovittaessa. Halusi pitää option... :)
Oletteko sopineet mitään pituutta tauolle? Luulen, että sun olisi syytä olla rehellinen heti, kun jo kerran tiedät mihin suuntaan sydämesi halajaa.
Ikävää miehellesi, mutta kyllä hän siitä toipuu. Ja hyvä, että tauko toi sinulle itsellesi selvyyden siitä, mitä haluat, tsemppiä! :)