Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä ainakin loukkaannuin tästä mitä mieheni sanoi!! olisitteko muut?

Vierailija
28.02.2011 |

Ollaan asuttu yhdessä puolitoistavuotta seurusteltu yli 2 vuotta, meillä on vuoden ikäinen lapsi, kihloissa ollaan oltu yli vuosi, nyt sitte riita päällä siitä ku sanoin miehelle että varataan kirkko talvihäihin, sanoi vaan että en haluu näin nopeesti naimisii!! ja syytä ei kertonut, tuli aika paska fiilis.

miten sinä olisit reagoinut?

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies haluaa pistää katki jossain vaiheessa.

Vierailija
2/74 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tähän asti olet hosunut kuin heikkopäinen!

Eikähän se muuten ole "miehesi", kun ette ole naimisissa. Tuttavahan tuo vasta on, kahden vuoden tuntemisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onhan miehesi oikeassa, olette edenneet aika nopeasti. Nauttikaa nyt toisistanne, lapsestanne ja yhteisestä elämästänne ihan rauhassa.

Vierailija
4/74 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedustellut että mitä hän on sitten ajatellut? Seukkailla vähän....?

Eikö tuo tilanne jo johda häihin, miksi hän haluaa vielä odottaa? Tuleeko kenties joku parempi vastaan?

Vierailija
5/74 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyitkö, eikö kihlaus tarkoita, että avioidutaan myös? Väkisin ei tarvitse naimisiin mennä, mutta olet kyllä mielestäni oikeutettu kuulemaan lisäselvityksen miehen aikeista. Ei tunnu arvostavan sitä, mitä hänellä on.

Vierailija
6/74 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo tässä suhteessa ollaan menty aika nopeesti, mut kaikist eniten tässä naurattaaki se että kaikki tää on ollu "mieheni" ajatuksia ensimmäisenä, yhteenmuutto, lapsi, kihlat kaikki, nyt sitten mä ehdotan naimisiin menoa vuoden päähän niin se tuleekin liian nopeasti. kyllä se vähä laittaa ihmettelee

Vierailija
7/74 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuista.

Vierailija
8/74 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehes kuolee,jäät tyhjän päälle!avioliitto on turva...ja miehesi ei halua sitoutua sinuun..sori vaan

Vierailija
9/74 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kyllä itsekkin halunnut näitä kaikkia asioita, pointti tässä nyt vaan on se että mikä sitä nyt jarruttaa kun kaikkea muuta yhteistä on ensiksi itse alkanut ajattelemaan.. olen tyytyväinen tähänkin tilanteeseen mutta että en saanut edes vastausta että MIKSI ei VIELÄ...

Vierailija
10/74 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin naimisiin, sitten lapsi. Nyt mies on saanut kokeilla lapsiperhe-elämää ja se ei niin kivaa olekaan ja ei tahdo sitoutua sinuun naimisiin menolla.

Vierailija
11/74 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on jo saanut kaiken?

Jos kerran itse haluat naimisiin, olisit edennyt oikeassa järjestyksessä järki kädessä.

Turha sitä nyt enää on parkua. Maito on kaatunut jo.

Vierailija
12/74 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin tahti melkoisen kiireellinen, miksi? Onko sulla epävarma olo?

Vierailija
13/74 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan pihalla et pitäskö mun nyt sitte toimia jollain ns tietyllä tavalla sanoa että kaikki tai ei mitään, tai tyytyä siihen että näillä mennää ja ei mun nyt edes varmaa sit tarvii tietää miksi ei halua naimisiin vai sitte jättää se ja sanoa ainoaksi syyksi et mitäs et sanonu miks et haluu naimisii

APUA

Vierailija
14/74 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sinun oliis pitänyt tehdä kaksi vuotta sitten.

Nyt sinulla on lapsi. Et sinä enää voi polkea jalkaa kuin keskenkasvuinen, vaan elettävä sen lapsen ehdoilla.

Tyllihamejuna meni jo.

Vierailija
15/74 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä liitto sinun kanssasi on hänelle tärkeämpi kuin häärumba? Sinähän puhuit kirkon varaamisesta, et naimisiinmenosta, eikö niin? Jos olette uskovaisia, kirkko on tietysti tärkeä.

joo tässä suhteessa ollaan menty aika nopeesti, mut kaikist eniten tässä naurattaaki se että kaikki tää on ollu "mieheni" ajatuksia ensimmäisenä, yhteenmuutto, lapsi, kihlat kaikki, nyt sitten mä ehdotan naimisiin menoa vuoden päähän niin se tuleekin liian nopeasti. kyllä se vähä laittaa ihmettelee

Vierailija
16/74 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväsi suuttui varmaan sillä haluaa kesähäät ja maistraatissa eikä kirkkopelleilyä!

Vierailija
17/74 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä puhu miehelle koko aiheesta mitään, vaan anna ajan kulua. Jos ottaa mies asian puheeksi, älä hihku riemusta tyyliin, että ihanaa kun haluat sittenkin naimisiisn. Neutraali kanta koko aiheeseen.

Tosiasia on, että miehellä on nyt sinut ja lapsi. Hänelle riittää tuo tilanne ilmeisesti.Voi kokea puheet naimisiinmenosta sitovana ja kahleina. Sinä taas äitinä haluaisit turvaa ja pysyvyyttä.

Turha sanoa, että olisit toiminut toisin, sillä tilanne on mikä on.

Miestä ei voi painostaa naimisiin. Yritä olla hyvä miehellesi kaikesta huolimatta. Jos alat katkeroitua ja nalkuttaa, ei mies tahdo naimisiin missään vaiheessa ainakaan sinun kanssasi.

Ihmettelen joskus naisia, jotka suostuvat pikaiseen avoliittoon ja raskautumiseen miehen ehdotuksesta. Tuttavapiirissä on näitä ollut. Mies sitoo naisen itseensä lapsen avulla, muttei kuitenkaan tahdo avioliittoa.

Vierailija
18/74 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies sanoo että ei halua näin nopeesti naimisiin

Vierailija
19/74 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tosiaan lupaus avioliitosta. Tai kysy haluaako purkaa kihlauksen.

Vierailija
20/74 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi suuttunut. Johan koko talvi on kohta ohi.