Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette lasten pussilakanoille, jotka...

Vierailija
27.02.2011 |

ovat jotain tiettyä kuviointisarjaa esim autot, prinsessa tms ja lapsenne on kasvanut niistä ylitse esim vuodessa ja lakanat ovat vuoden tai vajaan vanhoja?

Ovatko lasten pussilakanat niin ja näin ostaako kukaan halvalla?

Aikuisten lakanoista/pussilakanoista - en menisi myymään/ostamaan käytettyinä, mutta miten on lasten laita?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaisin omille lapsilleni lasten pussilakanoita jos selkeesti vielä suht hyväkuntoisia.

Vierailija
2/10 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut lähinnä lasten lakanoita kirppareilta ja huutonetistä. Voisin ostaa itsellekin, jos jossain kivat osuisi silmiin. Pestyjähän ne on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon mä ostanut itselleni useammankin pussilakanan ja tyynyliinan käyettynä.

Vierailija
4/10 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pussilakanat vien kierrätykseen tai lahjoitan tuttaville.

Vierailija
5/10 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pussilakanoita. En näe mitään ihmeellistä siinä, että ostan aikuisten pussilakanoita käytettyinä. Ostan vain sellaisia, jotka voi pestä, 60 asteessa.

Olen saanut lasten pussilakanoista 4-10 euroa kirppiksellä, kunnosta riippuen. (Samoin aikuisten, tuplalakanasta olen saanut 15 euroa)

Vierailija
6/10 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut lähinnä lasten lakanoita kirppareilta ja huutonetistä. Voisin ostaa itsellekin, jos jossain kivat osuisi silmiin. Pestyjähän ne on.

Mutta jotenkin vaan tulee aikuisten käytetyistä lakanoista sellainen öklö tunne/olo ainakin jos ne kirpputorilla on myynnissä tms. Tilanne on eri jos tiedän mistä ja keneltä ne ovat kotoisin - vähän vertaan tuohon aikaisemmin olleeseen avaukseen täällä, jossa keskusteltiin veden ottamisesta ja juomisesta wc:n hanasta, jos lakanat ovat aivan tuntemattomalta kotoisin...

Vierailija
7/10 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutiksesta, pesen aina 95 asteessa lakanat.

Mutta omille lapsille en osta mitään Disney/autot/superman... pussilakanoita, vaan ihan tavallisia, neutraaleja "aikuisten" lakanoita, joita voi käyttää jokainen. Eli aina kerralla kaksi samanlaista. Vielä ei olla (onneksi) noita rumia saatu lahjaksi:)

Vierailija
8/10 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jotenkin vaan tulee aikuisten käytetyistä lakanoista sellainen öklö tunne/olo ainakin jos ne kirpputorilla on myynnissä tms. Tilanne on eri jos tiedän mistä ja keneltä ne ovat kotoisin - vähän vertaan tuohon aikaisemmin olleeseen avaukseen täällä, jossa keskusteltiin veden ottamisesta ja juomisesta wc:n hanasta, jos lakanat ovat aivan tuntemattomalta kotoisin...

eikös se tapa jo bakteerit. itse olen ostanut kirpparilta jos vaan edullisesti löytyy, jopa lasten tyynyjä, peittoja ym. toki pesen ne ensin itse 60 asteessa.

Vierailija
9/10 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on öisin silmät kiinni. Eli meillä käytetään lakanoita kuvioista riippumatta. Ja etenkin yövieraille laitan kiusallani muumeja ja puuhapetejä vuodevaatteiksi.

Vierailija
10/10 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on öisin silmät kiinni. Eli meillä käytetään lakanoita kuvioista riippumatta. Ja etenkin yövieraille laitan kiusallani muumeja ja puuhapetejä vuodevaatteiksi.

Meidän huushollissa minä oon se, jolla on Hello Kitty-lakanat :D Miehen puolelle en oo saanu tosin vielä laittaa :p

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä