Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koetko olevasi maailman paras äiti?

Vierailija
27.02.2011 |

Itselläni neljä lasta, ja ajoittain tuntuu, että olen todella hyvä äiti.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eineksillä ja vaatteilla oikeasti ole mitään väliä (siis lapset tietty saattaa valittaa joka asiasta) vaan sillä, että välittää lapsestaan aidosti ja näyttää tämän myös, vaikka välillä huutaisikin. Minun äitini ei juuri reagoinut, jos sanoin hänelle jotakin, enkä muutenkaan koskaan kokenut, että ketään olisi minun asiani kiinnostaneet, vaikka sainkin ruokaa ja vaatteita, ja minusta tuli se näkymätön lapsi ja aikuinen, joka ei edelleenkään usko, että hän kiinnostaisi ketään. Tämän yhteyden olen huomannut itsetutkiskelua harrastettuani.

Vierailija
22/27 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eineksillä ja vaatteilla oikeasti ole mitään väliä (siis lapset tietty saattaa valittaa joka asiasta) vaan sillä, että välittää lapsestaan aidosti ja näyttää tämän myös, vaikka välillä huutaisikin. Minun äitini ei juuri reagoinut, jos sanoin hänelle jotakin, enkä muutenkaan koskaan kokenut, että ketään olisi minun asiani kiinnostaneet, vaikka sainkin ruokaa ja vaatteita, ja minusta tuli se näkymätön lapsi ja aikuinen, joka ei edelleenkään usko, että hän kiinnostaisi ketään. Tämän yhteyden olen huomannut itsetutkiskelua harrastettuani.

kyllä, että äitini välitti minusta, hän vain oli ehkä liian stressaantunut tai masentunut ollakseen varsinaisesti kiinnostunut minusta tai ei osannut näyttää sitä, mikä lapselle on sama asia kuin se, ettei välitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun lapselleni :)

Vierailija
24/27 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ehdottomasti maailman paras äiti omalle lapselleni

Vierailija
25/27 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä se siitä sitten muuttui, kun tuli vielä pari haastavaa lasta jonon jatkoksi ja vielä neljäs kaupan päälle. Pelkästään se, että yöllä joutuu heräämään vähintään 7 kertaa (jo vuosien ajan), syö sitä "hyvyyttä" tosi paljon. Ei vain jaksa aina olla iloinen ja pirteä, ulkoilla ja leikkiä, tulee ärähdeltyä ja istuttua tässä koneella, kun ei muutakaan jaksa. Mutta silti tunnen edelleen olevani monessa asiassa parempi monia muita äitejä, toisissa asioissa taas huonompi.

Vierailija
26/27 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en äitinä, enkä muutenkaan. Epätäydellisyyteni kohtaan päivittäin. Hermo ei kestä, ruoka on osin eineksiä, jne. Sen ajan, minkä voisin käyttää lasten kanssa leikkimiseen, käytän usein omahyväisesti netissä surffailuun tai lenkillä käymiseen. Silti sanovat rassukat rakastavansa minua. Ei kai heillä paremmastakaan kokemusta ole.

Kuulostaa ihan mun teksiltä...

Vierailija
27/27 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tiedostankin että paljon parempi voisin olla, kauheaa toisaalta jos olisin Se Maailman Paras Äiti, olisi siinä naapurin äideillä ja lapsilla saati omalla perheellä kestämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä