Permanentti 35-vuotiaalla
Luulin että olkapäille ulottuva permanentattu tukka jäi jonnekin 90-luvulle, tyyliin tämä http://www.easy-formal-hairstyles.info/7.jpg Nyt olen kuitenkin kiinnittänyt huomiota kuinka monella alle 40-vuotiaalla on tuollainen kampaus.
Miten pitäisi toimia ettei itse jämähtäisi samaan kampaukseen joka minulla oli 25-vuotiaana? Muoti kun ei pysy samana sillä aikaa kun elää "ruuhkavuosia".
Kommentit (2)
ja joka on ollut mulla jo pitkään.
Miksi mun pitäisi ruuhkavuosienkin keskellä vielä tiirata jotain joka vuosi muuttuvaa muotia ja yrittää epätoivoisesti pysyä mukana, ja näyttää hiuksineni samalta kuin teinityttöni? (tai itseasiassa nyt taitaa muodissa olla tällainen tukka kuin mulla, kuohkea, laineikas, alta tupeerattu ja pitkä. Ainakin tytöllä ja kavereillaan on sellaiset tukat kuin mulla ollut iät ja ajat. Inhosin tässä välissä sitä liimalettimuotia, kun tukka piti mennä pitkin päätä, ilman kuohkeutta, ja suoristusraudalla suoristettu ihan liruksi. Itse sitä vaan kauhistelin ja odottelin että menee pois muodista, ja niin se menikin.. toisaalta kohta tää kuohkeus ja kiharatkin menee varmaan :D )
Ysäri oli luonnonkauneuden aikaa! Ylistys karvoille jotka Luoja on meille luonut! Ottakaa naiset permikset, jättäkää kulmat nyppimättä ja alapäät vahaamatta!