Soini koko Suomen kansan isä
pakko oli avata vielä uusi ketju, koska nyt pienellä suomalaisella, pienipalkkaisella on puolue joka ajaa köyhän ja pienen ihmisen asiaa, uskokaa tämä, perussuomalaiset tekevät sen, mitä muut ovat luvanneet ja jättäneet teklemättä! Luotamme nyt perussuomalaisiin!!!
Kommentit (19)
Ja kyllä huudan. Mun isä se ei ole eikä siitä sellaista tule.
kansojen isäksi? Ai niin, Stalinia. Henkiökultit on hirmu söpöi.
Yleensakin kun ruetaan hopisemaan "kansan isista" ollaan yleensa jossain diktatuurissa... Eli kukin pitakoot ihan vaan omat yksityiset isansa kiitos.
Voisko Lenin-setä -laulusta tehdä Soini-version?
pelottavina mä oon persujen kannattajia pitänytkin. Ai että oikein Suomen kansan isä.
Soini oli Suomen kansan isä, kun sua teki.
sieltä on pitkä matka Brysseliin...
muita puolueita, niin kas, taas valitetaan ja valitetaan.
Mikä on hyvä puolue, kuka näkee työttömän, pienituloisen, kerro??
siksi ne täällä kiukuttelevat.
Pilkatkaa vaan persuja nyt, ja äänestäkää muita puolueita, niin kas, taas valitetaan ja valitetaan.
joka kuvittelee, että täällä Suomessa vallitsee joku yhtenäiskulttuuri ja jolla ei ole mitään järkevää talouspolitiikkaa. Siitä on sitten helppo säveltää, kun ei ole tehty mitään konkreettisia lupauksia vaan maalailtu taivaanrantaa.
kansojen isäksi? Ai niin, Stalinia. Henkiökultit on hirmu söpöi.
kutsuvat hintahtavaa pullonpohjalaseja pitävää Halla-ahoa MESTARI:ksi. Siis ihan aikuisten oikeasti: kenen itsetunto voi olla niin saatanan alhaalla, että tarvitsee johtajaa omaan elämäänsä?
muita puolueita, niin kas, taas valitetaan ja valitetaan. Mikä on hyvä puolue, kuka näkee työttömän, pienituloisen, kerro??
koska ne tekevat sen ihan itse - kuten tamankin ketjun ap.
Mikä on hyvä puolue, kuka näkee työttömän, pienituloisen, kerro??kokkareita ottaa päähän kun jyrki-pojusta ei tulekaan pääministeriä siksi ne täällä kiukuttelevat.
joka luulee kaikkien muiden äänestävän Kokoomusta.
Alkakaapa nyt vaan totutella ajatukseen. Soinista pääministerinä.
Miksi ihmeessä totuttelisin ajatukseen mahdottomasta?
muita puolueita, niin kas, taas valitetaan ja valitetaan. Mikä on hyvä puolue, kuka näkee työttömän, pienituloisen, kerro??
koska ne tekevat sen ihan itse - kuten tamankin ketjun ap.
paljastavat, millaisia persujen äänestäjät keskimäärin ovat. "Ole loseri, liity persuihin". Uskomatonta, että kotimaassani on tuollaista roskasakkia.
Persut eivät koskaan ole olleet köyhän asialla, saati siniset
Persujen ohjelma oli täyspäisempi kuin oletettiin ja kokoomuksen ohjelma oli täysi floppi. Miten tämä vaikuttaa kannatuslukemiin?