lempparisi idolsiin jääneistä?
Kommentit (16)
Symppis ja osaa olla lavalla omana itsenään.
eli Martti.
Osaa esiintyä, laulaa ja on hyvännäköinen. Ihana :)
kummallakin ihana ääni ja ovat vielä tod hyvännäköisiä miehiä;)
tytöistä Emma, tulee mieleen Kristiina Brask :)
Olen katsonut vain pari kertaa ja satuin näkemään kun Ilpo esiintyi alkukarsinnassa. Ei oikeastaan ollut mitenkään sen erityisempi kuin muut, mutta nyt olen jo kahtena yönä nähnyt unta hänestä :D No joo, ei siitä sen enempää... ;)
Molemmat osaavat lisäksi laulaa. Naisista se Stina on aika mieleenpainuva ja jotenkin kiehtova persoona, laulukin sujuu hyvin.
Harmi, kun häntä ei ole näytetty juuri ollenkaan :/ Olen kuullut livenä hänen lauluaan, ja on ihan ammattilaistasoa, siis todella mahtavasti soi ääni... Toki Martti on myös hyvä, mutta luulis Jonin olevan enemmän teinien mieleen.
Minun veljeni ja tietysti paras : D!
jonka nimeä en tiedä - lauloi aiemmassa karsinnassa Angieta Stiinan ja jonkun kundin kanssa. Ilpo on oikein nätti, mutta en ole kuullut tarpeeksi laulua. Olihan tuolla vielä pari muutakin ihan hyvää kundia, ja ehkä tyttöjäkin, eihän kaikista ole vielä edes kuullut kunnollisia laulunäytteitä.
Laura oli hyvä Katsomon perusteella, samoin Lotta yllätti. Muut kuuntelemani eivät ole vakuuttaneet.
näytti olevan lauantaina Lahdessa katsomassa Happoradion keikkaa... Oli kyllä söpö livenä. :)
Olen katsonut vain pari kertaa ja satuin näkemään kun Ilpo esiintyi alkukarsinnassa. Ei oikeastaan ollut mitenkään sen erityisempi kuin muut, mutta nyt olen jo kahtena yönä nähnyt unta hänestä :D No joo, ei siitä sen enempää... ;)
Jusu Wirekoski. Huumorintajuinen, rento, varmasti oma itsensä. Juu, ei se ulkonäkökään haittaa.
En ole itkenyt yli vuoteen, mutta Lassin laulu sai mut itkemään.
Martti on toki ihan hyvä laulamaan, mutta ulkoisesti musta aika etovan näköinen, hyi.
Olen parikymppinen itse ja voi tosiaan olla, et nuoriin ei uppoa toi Martti.
Tai sit uppoo.
puhtaasti laulu- ja esiintymistaitojen perusteella.
Ja plussana vielä ihana persoona.