G- Mitä muuttaisit ulkonäössäsi jos se olisi mahdollista?
Kommentit (12)
tummat, suklaanruskeat silmät.
Onneksi on keksitty värilliset piilarit =)..
Eri mallisen pään, vähän sellaisen soikeamman.
Paksu ja tuuhea pitkä tukka kiitos.
tai sitten normaali, kuulas terve iho.
kestävä iho. uloste muuttuisi seteleiksi.
siinä tärkeimmät :P
Jos toisen (kolmannen) toiveen vielä saisi, niin kroppatyypin voisi muuttaa kurvikkaasta sporttiseksi. Ei hyllyisi tissit juostessa.
koska olen onnellisempi niin että hyväksyn itseni epätäydellisenä. Olen niin ehdoton, että jos edes lähden tuolle tielle, lista on loputon.
Ärsyttää tämä supisuomalainen pottunokka... :-)
Olisin 20kg kevyempi ja timmissä kunnossa :) No tämä on onneksi saavutettavissa.. joskus. :DD
VARTALO:
* kiloja pois 20-30 kg, lihaksia tilalle
* tissit ryhdikkäämmiksi, sellaisiksi kuin olivat ennen lapsia (isompia en kuitenkaan halua)
* pituutta ei välttämättä lisää (nyt on 170 cm), mutta vartalon mittasuhteita voisi muuttaa niin, että jalat olisivat pidemmät ja selkä vastaavasti lyhyempi. Olen siis kunnon suomalais-ugrilainen persjalka... :)
*pohkeet ohuemmiksi ---> säihkysääret (minulla oli paksut pohkeet myös silloin kun olin hoikka)
KASVOT & PÄÄ:
*tasaisen sileä ja kaunis iho
*ikävät juonteet suupielistä pois
*valkoisemmat hampaat
*pidemmät ja tummemmat kulmat ja ripset
*kauniimmat korvalehdet
*pyöreä takaraivo (minulla on aika lättänä)
Ja uskokaa tai älkää: vaikka löysinkin itsestäni näinkin paljon vikoja, niin olen kuitenkin loppujen lopuksi ihan nätti ja jopa tyytyväinen itseeni! Mutta tempauduin vain tosissani mukaan ap:n ajatusleikkiin... :)
tai ainakin isommat kupit (itseasiassa kuppikoko 80D ei enää saa kasvaa), mutta 152 cm on aivan liian lyhyt
tasaisen, puhtaan ja kuulaan ihon.