Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita keväällä "henkiinherääviä"? Itse olen keväällä syntynyt.

Vierailija
27.02.2011 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja herätä vasta sitten kun lumet ovat sulaneet, vaikein vuodenaika minulle

Vierailija
2/14 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä on edessä, on mitä odottaa, mutta on jo vihreää ja aurinkoista.

Tosin tykkään helmikuustakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään myös kevään tullessa ja olen paljon energisempi kuin syksyllä tai talvella. :-)

Vierailija
4/14 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaliskuu on kaikista kamalin kuukausi, siis marras, joulu ja tammi ja helmikuun jälkeen.

Pitää alkaa laihduttaa, ja tehdä kevätsiivous.

Ja kaikki näyttää niin paskaiselle ulkona, koirankakat haisee. Kotona alkaa erottaa pölyt ja liat valon myötä paremmin.

Sitten kun tästä on selvitty, niin elämä taas hymyilee viimeistään toukokuun lämmittäessä.

Mutta se henkiin herääminen tarkoittaa nimenomaan että pitää alkaa tehdä enemmän asioita, eikä vaan voi maata sohvalla ja antaa tylsien asioiden olla, laihdutuksen ja siivouksen ja ulkoilun esimerkiksi.

Vierailija
5/14 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perusluonteeltani tyypillinen kevään lapsi (utelias, positiivinen jne.) mutta ne ominaisuudet eivät pääse näkymään kuin joitakin kuukausia vuodesta- talvi ja sen pimeys masentaa :(. Viime vuonna haudoin itsaria joulukuussa..ja heräsin henkiin maaliskuussa!

Vierailija
6/14 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä herään henkiin, kesällä elän, syksyllä vielä haikeana nautin viimeisistä kauniista ilmoista. Talvella olen horroksessa.

Vierailija
7/14 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä herään henkiin, kesällä elän, syksyllä vielä haikeana nautin viimeisistä kauniista ilmoista. Talvella olen horroksessa.

Pätee minuunkin. T. Kirjoittaja numero 4

Vierailija
8/14 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin oli mukava käydä kahvitauolla haistelemassa kevään tuloa nenu kohti aurinkoa :) Mikä energiavirtaus!

Vierailija
9/14 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin oli mukava käydä kahvitauolla haistelemassa kevään tuloa nenu kohti aurinkoa :) Mikä energiavirtaus!

Vierailija
10/14 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa yksi, jolle maalis-huhtikuu vaikeinta aikaa.

Olenkin itse syksyn lapsi ja se on mielestäni paras vuodenaika.

Vierailija
11/14 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maan tuoksu , auringon lämpö, orastava ruoho, hiirenkorvat koivuissa, lintujen huumaava konsertti aamuisin.

Vierailija
12/14 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiistaina on virallisesti eka kevätpäivä, jipii, jipii, jipii, jipii!!

Minulle tällä hetkellä riittää kevään merkiksi se, että lämpötila on lähellä nollaa. Tuon kauhean pakkasjakson jälkeen tämäkin tuntuu jo ihanalta. Talvella tunnen itseni talviunta nukkuvaksi karhuksi.

Vierailija
13/14 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa serotoniinin virtaamaan. Ja hiirenkorvat tuovat mieleen nuoruuden. Ihanaa on kun ensimmäisen kerran voi istahtaa terassille paistattelemaan päivää. Kevään tuoksu kissanpissan aromeineen herättää toivoa. Edessä on taas puoli vuotta Elämää.

Vierailija
14/14 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaamosmasennusta helpottaa huomattavasti kun otatte riittävästi D-vitamiinilisää.

Se on erittäin tärkeää ja vaikuttaa oitis mielialaan. Eli sen pimeän ajan jolloin aurinko ei muodosta iholla sitä itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi