Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset värjäävät hiuksiaa, mutta eivät huolehdi tyvikasvun värjäämisestä?

Vierailija
27.02.2011 |

kauhean näköistä katsella jotain sentinkin mittaista tyvikasvua jollakin. Tulee tosi epäsiisti vaikutelma ihmisestä, vaikka muuten olisi laitettu viimeisen päälle.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä ollessani kävin kampaajalla 6 viikon välein. Nyt työttömänä ollessa ei varaa käydä yhtä usein.

Vierailija
2/16 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritetään olla niin glooriaa parin sentin juurikasvulla??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senpä vuoksi (ja kemikaalien pelossa) lopetin hiusteni värjäämisen vuosi sitten, ja kasvattelen tässä omaa väriä takaisin. Nyt näyttää aika karmeelta, puolet hiuksista omaa maantienharmaata, puolet vähän punertavaa tummempaa. No, aikansa kutakin. Kun pidän hiuksiani kiinni, esimerkiksi ranskalaisella letillä, ei tyvikasvu onneksi ole niin häiritsevän selkeästi esillä.

Vierailija
4/16 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole oikeen hyväksi.

Vierailija
5/16 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun värjääminen kahden viikon välein ei ole oikeen hyväksi.

kun olet tiennyt tuon tosiasian?

Vierailija
6/16 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

värjäämään hiuksiani. Tai sitten en muista ostaa väriä. Tai juuri siinä kuussa ei ole varaa ostaa väriä.

Siinä nyt muutamia omia syitäni. Olen pahoillani jos juurikasvuni on järkyttänyt jonkun ihmisen haurasta mieltä.

Vierailija
7/16 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta tyvikasvu ei ole mitenkään vakavaa. Ihan tavallista silloin tällöin.

Vierailija
8/16 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi värjätä n. 4 viikon välein, kun hiukset kasvaa niin vauhilla. Enkä voi käyttää kaupan värejä, vaan mentävä aina kampaajalle joka maksaa käsittämättömän paljon rahaa.

Hiuksia värjään, koska oma väri on maantien harmaa, joka pahempi mulle kuin juurikasvu.

Vierailija
9/16 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

värjäämään hiuksiani. Tai sitten en muista ostaa väriä. Tai juuri siinä kuussa ei ole varaa ostaa väriä. Siinä nyt muutamia omia syitäni. Olen pahoillani jos juurikasvuni on järkyttänyt jonkun ihmisen haurasta mieltä.

Tykkaan! ;-) Ihan samoja syita mulla, en tosin varjaa itse, mutta olen liian laiska menemaan kampaajalle, monesti myos muut hommat (kokopaivatyo, 3 lasta, omakotitalo puutarhoineen - kaikista koituu mulle ihan riittavasti hommaa joka paivalle) ajavat elamassa juurikasvun ededelle, voitko kuvitella ap?

Vierailija
10/16 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt. Sävyvaahdolla (esim. Goldwell) voi väriä parannella värjäysten välissä helposti ja edullisesti plus saa mukavasti kiiltoakin.

Vierailija
11/16 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos en värjäisi. En ole vielä tässä iässä, nelikymppisenä halukas harmaapääksi. Siksi värjään ja valitan, että tyvikasvuni sinua häiritsee. Kahden viikon välein ei todellakaan voi värjätä.

Vierailija
12/16 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt. Sävyvaahdolla (esim. Goldwell) voi väriä parannella värjäysten välissä helposti ja edullisesti plus saa mukavasti kiiltoakin.

Vierailija
13/16 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaapi olla muodikastakin, esim. Sarah Jessica Parkerilla on usein paljonkin juurikasvua.

Vierailija
14/16 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos muuten on hyvännäköinen niin ei kyllä juurikasvu haittaa yhtään. Miehetkään ei taatusti edes huomaa tollasia.

Vierailija
15/16 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa törkeen epäsiisti kuvan ihmisestä. Maantienvärisetkin hiukset on paremmat kuin juurikasvu.

Vierailija
16/16 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyvikasvu on osa scruffy lookkiani ;) Harmillista että värjäyksen yhteydessä väri leviää sinne ihan tyveen saakka, mutta onneksi se kasvaa pian pois. Ihan kauhean näköistä kun tukka on ylisiistin näköinen, enhän minä nyt mikään uskonnon opettaja ole!