Onko miehesi mustasukkainen menoistasi tai kavereistasi?
Meillä on vähän näin..Nytkin olen lähdössä hiihtolomalla lapseni kanssa kaupunkishoppailemaan,j ohon liittyy yöpyminen hotellissa. NÄin ilmeestä ettei oikein tykännyt, vaikka ei sanonutkaan mitään.
Kommentit (8)
Eikä asia jää mitenkään ilmeiden tai arvailujen varaan, vaan hirvee rutina aina mun menoista... argh!
Mä olen sanonut sille varmaan kakskyt vuotta että menis itekin, mutku se vaan viihtyy sohvalla ja kattoo telkaa, joka mua ei taas kiinnosta ollenkaan... en tajuu, miksi se ei 'päästä' mua menee, vaikkei ite menis???
Eikä asia jää mitenkään ilmeiden tai arvailujen varaan, vaan hirvee rutina aina mun menoista... argh!
Mä olen sanonut sille varmaan kakskyt vuotta että menis itekin, mutku se vaan viihtyy sohvalla ja kattoo telkaa, joka mua ei taas kiinnosta ollenkaan... en tajuu, miksi se ei 'päästä' mua menee, vaikkei ite menis???
Kuinka paljon menet itse? Itse taas en käy koskaan missään omin päin. 20 vuoden aikana en ole ollut juurikaan poissa viikonlopun yli, ehkä kerran pari. Pitäisi ehkä koulia miestä ja mennä enemmän...
että mieheni on narsisti.
Mieheni on alusta asti ollut mustasukkainen jopa omille vanhemmilleni!
että mieheni on narsisti.
Mieheni on alusta asti ollut mustasukkainen jopa omille vanhemmilleni!
jolla on jotain heikkouksia ole narsisti! Olen ap ja mieheni on kyllä kaikin puolin kunnollinen ja kiltti, ei sano koskaan ilkeästi jne, mutta tosiaan tuo on hänen heikkous.
ei ole mustis.En jaksaisi sellaista ja se olisi täysin aiheetonta.
Eikä meidän suhteesta olisi varmana koskaan tullut mitään, jos mies olisi kovin mustasukkainen. Olen suhteen alussa opiskellut ja asunut toisella paikkakunnalla. Opinnot ja työt ovat miesvaltaisella alalla, joten miespuoleisia kavereita on väkisinkin ja tietenkin tulee vietettyä miesseurassa aikaa. Ulkomailla jopa asuntoni oli sekasolu, jossa oli siis tyttöjä ja poikia.
Meidän suhteemme olisi siis kaatunut hyvin nopeasti, jos mies olisi alkanut mustasukkaiseksi, koska en nyt opintoja ja töitäni olisi miehen vuoksi voinut jättää.
Eikä asia jää mitenkään ilmeiden tai arvailujen varaan, vaan hirvee rutina aina mun menoista... argh! Mä olen sanonut sille varmaan kakskyt vuotta että menis itekin, mutku se vaan viihtyy sohvalla ja kattoo telkaa, joka mua ei taas kiinnosta ollenkaan... en tajuu, miksi se ei 'päästä' mua menee, vaikkei ite menis???
Kuinka paljon menet itse? Itse taas en käy koskaan missään omin päin. 20 vuoden aikana en ole ollut juurikaan poissa viikonlopun yli, ehkä kerran pari. Pitäisi ehkä koulia miestä ja mennä enemmän...
...kuulun niihn ihmisiin, joita ahdistaa pitkään paikoillaan oleminen, mutta baareissa en pahemmin ole käynyt. Nyt neljäkymmentä täytettyäni on menojalkaa alkanut vipottaa ja näistä 'satunnaisista' tyttötapaamista olen saanut sitä napinaa. Harrastukset siis vielä sietää, mutta raflareissut ei käy!!!
Sulle vinkki, että mene vaan, jos se on sulle tärkeetä, ettei myöhemmin jää kaivelee, kun jäi elämä elämättä. Mulle se ainakin on yksi elinehto!
miehellä paljon harrastuksia ja kauniita naisia kavereina, joiden kanssa käy kahvilla jne.