Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisilla kustannuksilla olette rakentanut omakotitalon pk-seudulle

Vierailija
27.02.2011 |

tontti+talon kustannus. Paljonko olette tehnyt itse?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehyskuntaan iso kivitalo lisärakennuksineen 470k€ + tontti 84k€. Kaikki mahdollinen talon runkomuurausta ja lvis lukuunottamatta tehtiin itse.

Vierailija
2/7 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuollaista makselee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kerava-tuusula-järvenpääseudulle

Vierailija
4/7 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuli vain mieleen, kun ajelin Espoon Nöykkiössä eilen pitkästä aikaa, että pitäisi ehkä miettiä sitäkin, että kun ostaa kalliin tontin seudulta, missä on kalliita taloja, niin ei ehkä kannata sitten pihistellä itse siinä talon rakentamisessa...

Seudulla, jolla ajelin, oli runsaasti uusia kivitaloja, jotka rakennettu siis tosi kalliilla hinnalla. Pienet pihatkin oli tosi hienoja, vaikka lumen peitossa nyt olivatkin. Sitten yhdellä uudella tontilla oli Älvsbytalo. Vähän orvolta näytti... Tietysti oli vasta kasattu pystyyn eli kun saa siihen vähän puutarhaa ympärille ja maalia seiniin, voi näyttää toiselta, mutta nyt tuli kyllä tunne, että oli niin väärässä paikassa kuin vain olla ja voi.

Vierailija
5/7 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettinyt itsekin, että mielummin sitten panostaisi itse taloonkin. Pitäisi saada kustannukset laskettua niin, että tontin jälkeen on varaa tehdä muutakin kun älväri tai pistää parakki tontille..

Vierailija
6/7 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se näyttäisi pitävän aika hyvin paikkansa. Kovin paljon riippuu talon koosta, materiaaleista, tontista jne.

Meillä juuri valmistumassa vajaa 200 m2 kivitalo Helsinkiin vuokratontille, budjetti ollut n. 420.000 e, jos ei tule loppusuoralla isoja yllätyksiä, siinä pysytään.

Vierailija
7/7 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki paisti sähköt itte..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi