Onko mitään valmiiksi maustettua jogurttia, joka olisi terveellistä?
Siis tiedän kyllä, että terveellistä on ostaa maustamatonta jogurtta ja maustaa se itse marjoilla, hedelmillä tmv.
Mutta pohdinkin, että löytyykö kaupasta mitään merkkiä, jossa ei olis lisäaineita eikä älyttömästi sokereita, mutta ei olisi maustamaton vaan olisi valmiiksi maustettu?
Kommentit (6)
Ahon jogurtit. Sisältää vain olennaisen mitä jogurtin kuuluu. Maku tulee oikeista marjoista eikä keinotekoisista aromeista ja niitä on lähemmäs 10% sisällöstä.
Noita ei varmaan saa joka puolella Suomea, mutta ainakin Pirkanmaalla.
Ahon jogurtit. Sisältää vain olennaisen mitä jogurtin kuuluu. Maku tulee oikeista marjoista eikä keinotekoisista aromeista ja niitä on lähemmäs 10% sisällöstä.
Noita ei varmaan saa joka puolella Suomea, mutta ainakin Pirkanmaalla.
Juustomyymälä Lentävä Lehmä myy noita jogurtteja.
juustoportin lakkajugurttia, siinä on maitoa, hapatetta ja lakkavalmistetta. Tuoteseloste ei kylläkään kerro mitä tuo lakkavalmiste pitää sisällään.
Juustoportin lakka on yksi ehdoton suosikkini.
Myös Lidlin probioottinen jogurtti naturellina (4 kpl paketti 1,29 euroa) on hyvä vaihtoehto: olen järkeillyt suurimman osan niistä vähistä tuoteselosteen mukaan siinä käytetyistä lisäaineista löytyvän pohjaosan hillosta, jota en koskaan itse edes makusyistä syö.
Lidlin ne ruutukannelliset pikkujogurtit.
Yksi juustola valmistaa luomujogurttia maustettunakin. Mä en muista mikä oli valmistajan nimi. Mutta saa esim stockman herkusta.