Miksi monikulttuurisuus on itseisarvo?
Olen matkustellut paljon, olen tavannut opinnoissa ja töissä paljon erimaalaisia ihmisiä. Erilaiset ihmiset ja kulttuurit ovat siis tulleet tutuiksi ja yhteistyö eritaustaisten ihmisten kanssa sujuu. En ole ennakkoluuloinen enkä rasisti.
Silti minulla ei ole mitään pakkomiellettä höpöttää monikulttuurisuuden ihmeestä, jota noin 95% poliitikoista RKP:n johdolla tekee.
Mikä tekee monikulttuurisuudesta jonkin ihmeelliseen aatteen ja itseisarvon, jota pitää kaikinvoimin tavoitella? Tätä juttua en ole oikein ymmärtänyt, ehkä joku voisi fiksumpana minulle tätä vähän selventää.
Kommentit (8)
Enemmänkin näen merkkejä persujen pelosta nousseen maahanmuuttovastaisuuden noususta.
yritin siis sanoa sitä, että minulle "monikulttuurisuus" on ollut arkipäivää viimeiset 10 vuotta, enkä ole tehnyt siitä mitään numeroa, kuten ei kukaan muukaan tuntemani ole tehnyt. En ymmärrä, miksi siitä pitää nyt tehdä joku "juttu", joku ihme hypetys.
Monikulttuurin looginen päätepiste on monokulttuuri.
Monikulttuuri ei ole onnistunut yhdessäkään toisess amaassa enne Suomea. Miksi se onnistuisi Suomessa
yritin siis sanoa sitä, että minulle "monikulttuurisuus" on ollut arkipäivää viimeiset 10 vuotta, enkä ole tehnyt siitä mitään numeroa, kuten ei kukaan muukaan tuntemani ole tehnyt. En ymmärrä, miksi siitä pitää nyt tehdä joku "juttu", joku ihme hypetys.
Kuka tekee?
Kaikki puolueet persuja lukuunottamatta.
Kuka tekee?
Kaikki puolueet persuja lukuunottamatta.
RKP on ihan rehelisesti kertonut kuinka itsekkäästi he ajavat tuota asiaa eli 10 %:a mamuista opiskelee vain ruotsin kielen, jolloin heistä RKP saa mahdollisia uusia äänestäjiä, lisää puolutukea ja lisää valtaa.
Monikultturisuus on ihan mieletön kusetus, etenkin kun miettii sitä, että nykyiset kulttuurit juurikin ovat muoutuneet esim Euroopassa monokulttuuriseksi siten, että se porukka joka on viihtynyt ja saanut hommat toimimaan on jäänyt tietylle alueelle. Nyt on elintasopakolaisten toimesta tullut uusi muotisana, jota kaikki tärähtäneet niin mielellään hokee tajuamatta edes mitä se loppupeleissä tarkoittaa. Minä olen asunut kolmessa maassa, monessa suurkaupungissa eikä monikulttuurisuus ole tuonut mitään lisäarvoa missään, ihan päinvastoin. Tuota asiaa hokee juurikin se sakki, joka on käynyt laivalla ja Virossa, pääasiassa Helsingin seudun cityvihreät.
Se ettei oltaisi keskimäärin niin rasistisia.