kiinnostaako pettämisen jälkeen seksi enemmän oman kumppanin kanssa
Luulen että mieheni pettänyt viikko sitten minua. Sunnuntaina pantiin kolme kertaa ja viikollakin joka ilta.
Voisko pettämisellä olla tälläinen vaikutus.
Meillä on yleensä seksiä muutama kerta viikossa, mutta on tälläisia aikoja kun on joka päivä. Seksin määrään vaikuttaa moni ulkopuolinen asia (esim lapsien nukkumaan menoaika ym). Tällä viikolla olosuhteet olleet tosi hyvät.
Kommentit (18)
Petin miestäni, ja se antoi kyllä aivan mahtavan lisäpotkun myös avioelämään.
Petin miestäni, ja se antoi kyllä aivan mahtavan lisäpotkun myös avioelämään.
Meillä kun vaimo on käynyt vieraissa (luvalla), seksielämämme saa tosi paljon potkua. Positiivista
Kenen naiset saa luvan kanssa touhuta, kaikkihan tässä voittaa, sinkut saa ja teidän seksi paranee.
Menikös se vanha sanonta et "vapusta on veneet ja pimpsat yhteisiä"
Olen mies. En ole koskaan pettänyt koska en harrasta seksiä kuin tunteiden kanssa, muuten ei jostain syystä vehje innostu ja toimi niinkuin pitäisi. Jos niin kävisi niin olen varma että se vaikuttaisi vain negatiivisesti suhteeseeni.
Eniten hämmästyttää miehet ja naiset jotka käy vieraissa ja sitten elävät tunneköyhää parisuhdetta ja toisen kosketus jopa yököttää ja lisäksi haukkuvat toista vaikka miksi. Toki moni luulee että tämä on kosto toiselle että saapa mitä tilaa ja antaa elää puutteessa vaikka tosiasiassa varmaan se kumppanikin hakee seksinsä muualta. Ihmiset on mahtavia näyttelijöitä joten turha luulla että jos itse pystytte feikkaamaan ettette käy vieraissa niin kyllä se toinenkin siinä onnistuu. Kysymys kuuluukin että onko järkeä elää niitä vuosia ja kuluttaa sitä energiaa huonoon parisuhteeseen?
Hoitakaa suhde kuntoon puhumalla/terapialla tai ihan miten vain ja jos ei onnistu niin erotkaa ja jatkakaa elämäänne, älkää ihmeessä jääkö kitkuttamaan epätyydyttävään suhteeseen oli sitten lapsia tai ei. Huonosta suhteesta kärsii kaikki ja se näkyy lapsissakin aikuisiällä miten he käyttäytyvät omissa suhteissaan, varsinki jos vanhempien välit eivät ole lämpimät ja intiimit. Kyllä lapset nuo jutut vaistoaa.
kokemukseni perusteella sanosiin, että pettäminen lisää kiinnostusta seksiin vakikumppanina kanssa...joo ja itse olen jo eronnut siitä suhteesta...
Luulen että mieheni pettänyt viikko sitten minua. Sunnuntaina pantiin kolme kertaa ja viikollakin joka ilta. Voisko pettämisellä olla tälläinen vaikutus. Meillä on yleensä seksiä muutama kerta viikossa, mutta on tälläisia aikoja kun on joka päivä. Seksin määrään vaikuttaa moni ulkopuolinen asia (esim lapsien nukkumaan menoaika ym). Tällä viikolla olosuhteet olleet tosi hyvät.
vongtata joka päivä. Mikä sitten itselläsi on ollut, että olet suostunut seksiin joka päivä?
Voihan se olla pettäminen tai sitten joku muu.
Tässä taas miettii että provoillaanko, kun viimeisenä täkynä sitten ilmoitetaan, että on olosuhteetkin olleet hyvä sekä normiseksiäkin 2 kertaa viikossa.
mut mulla se menee ainaki päinvastoin en haluu enää pahemmin omaa miestä ja seksin aikana ajattelen sitä toista ja mietin millasta olis olla sen kans. Kannataisko vaan hankkia jotain todistusaineistoa tähän pettämisepäilyyn tai kysyä mieheltäsi suoraan ku ruveta tällaisten asioiden perusteella sitä arvuuttelemaan
...en haluaisi ollenkaan olla sen läheisyydessä --- onnea teille, jos pettäminen on auttanut mysö vaikseksissä!
ollut mitään ongelmia seksin kanssa aikaisemminkaan.
Enkä kyllä ole tuosta pettämisestä kuin 20% varma, siis aika epätodennäköistä että olis pettänyt.
...en haluaisi ollenkaan olla sen läheisyydessä --- onnea teille, jos pettäminen on auttanut mysö vaikseksissä!
Vuosi takana suhdetta varattuun työkaveriin ja en sen jälkeen, kun aloimme yhdessä olemaan ole voinut mieheni kanssa olla.. Ei tosin yritäkään kuin puolen vuoden välein..mutta inhottaa jo koko äijä..
naisilla eri asia. Naisilla on tunteet pelissä pettämisessäkin, miehet ottaa seksin seksinä. t. nainen
tultu siihen tulokseen, että miehet pettäessään alkavat haluta seksiä kotonakin normaalia paljon enemmän!
Aina kun mieheni on lähdössä miesporukalla reissuun (viroon, laivalle yms.) hän on erittäin aktiivinen seksuaaliseti ennen ja jälkeen reissun.
Uskon, että hän pettää minua reissuilla ja tämä kiihottaa ja jännittää häntä erittäin paljon.
hyväksyt siis miehesi pettämisen näillä reissuilla??
Petin ja lakkasin lopullisesti haluamasta vaimoani. Vieras oli niin paljon parempaa ja hän kohteli minua kauniisti ja ystävällisesti.
mutta voisin kuvitella, että riippuisi myös siitä, kuinka tunteella olen ollut pettämisessä mukana.
En ole pettänyt, mutta lähellä se on ollut. Molemminpuolinen ihastus työkaveriin on jatkunut jo pitkään. Sillä on ollut sellainen vaikutus, että kotona seksi on lisääntynyt. Ja ehkä sen ansiosta olenkin voinut vastustaa kiusausta työkaveriini. Rakastan miestäni ja meillä on hyvä parisuhde. Mutta en tunnu mahtavan mitään sillekään, että myös tähän toiseen mieheen tunnen suurta vetoa. Toistaiseksi tällä ihastuksella on siis kuitenkin ollut lähinnä positiivinen vaikutus avioliittoomme.
Kokemusteni perusteella olen vankasti sitä mieltä että miehet ovat tunteellisimpia kuin naiset. Miehet eivät vaan tuo sitä esiin kuin harvoin.