Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nyt on av:n köyhälistölläkin rahaa;lapsilisät tulleet!!!!!!!!!jeeeeeee!

Vierailija
26.02.2011 |

käyttäkäähän säästeliäästi.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset saa mennä mummolle.

Vierailija
2/13 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan yhden lapsen. kahden lapsen lapsilisillä just ja just onnistuu,saattaa tosin olla,että osan taksimatkasta joutuu kuitenkin maksamaan esim.suihinotolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne meni jo erääntyneisiin laskuihin.

Vierailija
4/13 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan yhden lapsen. kahden lapsen lapsilisillä just ja just onnistuu,saattaa tosin olla,että osan taksimatkasta joutuu kuitenkin maksamaan esim.suihinotolla.

lähiössä. Mä asun onneks niin keskustassa, että taksikyytiä ei tarvita.

Vierailija
5/13 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim minä asun niin lähellä keskustaa että voin ihan kävelläkin.Ja jos kotona ottaa vähän pohjia,ei baarissa mene kun 50e

Vierailija
6/13 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin kahden lapsen lapsilisät eilen baarireissuun =) Kunnon pohjat kotona ja kaveri kuskiksi (taksit olisivat muutoin tehneet yhteen suuntaan 40e).

Ja jäikin vielä vähäsen. Niin ja lapset olivat siskoni luona että päästiin miehen kanssa pitkästä aikaa kunnon ryypylle.

Vähän krapulaa kyllä pukkaa, mutta kyllä se siitä, kun lähetään lasten kanssa pulkkamäkeen =)

Vierailija
7/13 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tuossa nyt oli. Nimenomaan oli. Mulla on yhden lapsen lapsilisä ohjattu opintolainojen maksuun, kun tulee niin sopivasti lainan eräpäivänä. Hihhei?

Vierailija
8/13 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin baariin ja kurkusta alas? Minä ainakin hemmottelen hiukan lapsiani kun lapsilisät tulevat. Käydään ulkona syömässä ja sitten esim hoplopissa tms.

20-vee, kahden lapsen äiti

Vierailija
9/13 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin baariin ja kurkusta alas? Minä ainakin hemmottelen hiukan lapsiani kun lapsilisät tulevat. Käydään ulkona syömässä ja sitten esim hoplopissa tms.

nyt sattuu olemaan muutenkin rahaa. Eilisestä baarireissusta huolimatta lapsi pääsi Heseen (harvinaista herkkua eikä täällä ole HopLopia =/) sekä lelun, jota oli vinkunut jo pitkään.

Nuo kaksi kun eivät poissulje toisiaan.

Vierailija
10/13 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt sattuu olemaan muutenkin rahaa. Eilisestä baarireissusta huolimatta lapsi pääsi Heseen (harvinaista herkkua eikä täällä ole HopLopia =/) sekä lelun, jota oli vinkunut jo pitkään.

Vierailija
11/13 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään rikkaita olla (nyt nettotulot yhteensä jotain 1700e ja siitä tietenkin pois laskut yms). Tässä kuussa oli vain niin hyvä tilanne, että jäi rahaa kumpaankin. Emme me kuitenkaan viimeisiä rahoja baariin viedä vaan mieluummin tosiaan ostetaan lapsille jotain kivaa =) ja meillä muutenkin tuo baareissa käyminen on aika harvinaista juurikin rahan vähyyden takia.

Vierailija
12/13 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tileille, jos on varaa juopotellakin?

Vierailija
13/13 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tileille, jos on varaa juopotellakin?

Enkä näe eroa siinä, juonko sen yhden ehtoon lapsilisistä vai seuraavalla viikolla tulevasta palkasta.

Niin kauan on hyvä, kun lapset eivät kärsi yhden ryyppyehtoon takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi