Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sairaanhoitajilla hienommat vaatteet ja autot kuin lääkäreillä?

Vierailija
26.02.2011 |

Huvittavaa seurata sairaalassa, kun porukka tulee töihin.

Naislääkäri sauhuaa paikalle tuulipuvussa reppu selässä kävellen/pöyräillen.

Naispuolinen sairaanhoitaja huolitelluissa, vähintäänkin keskihintaisissa vaatteissa (Hilfiger, Gant jne.) ja meikit naamalla. Autona joku uudehko saksalainen.

Hassua, eikö?

Vai kertooko vain akateeminen vs. duunari - arvomaailmojen eroista...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuka lääkäri ja millä ne tulee töihin ja miten ja mihin merkkeihin pukeutuvat? Minä olen sairaanhoitajana isossa sairaalassa Helsingissä, enkä pystyisi kertomaan vastaavia asioita työkavereistanikaan. Muutaman hoitajan tiedän, jotka puhuvat joskus vaatteista, meikeistä ja laukuista, koska ovat kiinnostuneita muodista.

Vierailija
22/26 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaaloissa kohta 20 vuotta.

Mielestäni mieslääkäreillä, varsinkin kirurgeilla on yleensä hieno auto, tyypillisesti uudenkarhea Audi, Bemari tai Mersu. Naislääkärit taas usein pyöräilevät tai tulevat julkisilla tai kävellen, jopa juosten töihin.

Sairaanhoitajat saattavat pukeutua hyvin, mutta kyllä monet ovat urheilullisia ja tulevat urheilutamineissa pyörällä tms. En ole ollenkaan huomannut, että hoitajilla olisi erityisen hienoja autoja. Se ei oikein kuulu sairaanhoitajien arvomaailmaan.

ajelee töihin 15v vanhalla volvolla ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä se.

Vierailija
24/26 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitajilla on diplomi-insinööri tai insinöörimies.

Nämähän ovat tunnetusti niitä parhaita pukeutujia.

Vierailija
25/26 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolle on tosi tärkeetä, että keittiö on vimosen päälle, vaatteet tiettyä merkkiä ja kaikki ulkoisesti hienoa. En kuitenkaan usko, että se johtuu ammatista vaan ihan ihmisestä.

Itse olen KTM/DI ja pukeudun miten huvittaa, töihin tietty vähän asiallisemmin. Materia ei ole itselleni tärkeää.

Vierailija
26/26 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni TkT/DI. Molemmat ajelemme vanhahkoilla autoilla, meille ei materia merkkaa juurikaan.

Sama tilanne monessa tuttavaperheessä, vaikkakin tulotaso vähintään hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi