Olen varannut ekan kerran kirppispöydän. Hinnoitteluapua kaipaisin!
Paljonkos laittaisitte hintaa / paljonko olisitte valmiita maksamaan esim. näistä
-laadukas, kotimainen lastenvaate, jota käytetty melko paljon, mutta laadukkaana ei ole lainkaan nyppääntynyt, ei ole tahroja, ei venynyt ja on siis täydellisen siisti, ainoastaan n. vuoden vanhaa mallistoa. Hinta uutena 20-30€ välillä (siis housut tai pusero tai tunika ym)
- Du& Jag-lastenvaatekerhon vaatteita, joita pidetty suht vähän, pieniä kulumisen jälkiä korkeintaan / lähes uutta vastaavia. Näitä näkyy tosi harvoin myynnissä missään, uutena esim. tunika + legginsit yhdistelmä n. 28€
-Kaksi talvea käytetty Remu-toppahaalari. Polvissa kulumaa, mutta pitää vielä täysin kosteuden. Kolmesti pesty
-Perus lastenvaatetta, markettikamaa siis. Siistejä, vähänkäytettyjä sisävaatteita koossa 90-146. Ei tahroja, jonkun verran käytön jälkeä
Olisiko näistä esim. 8€ / 4€ / 20€ / 1€ ok hinnat?
Kommentit (25)
hirveen monilla kirpparimyyjillä on ihan ajatus hukassa, mitä kirpparilla myynti oikeen on. ei kukaan osta _käytettyä_ vaatetta 20 e:lla!
jos mä näen yhdenkään ylihintasen vaatteen pöydällä, siirryn seuraavaan pöytään. idioottimaista luulla, että käytetystä vaatteesta saa melkei uutta vastaavan hinnan.
0,5-1e on sopiva hinta sisävaatteesta. toinen asia mikä ärsyttää on likasten ja rikkinäisten vaatteiden myynti.
KAIKKI kantsii laittaa alle 5 euroa. Jos haluat, et menee kaupaksi. Todella parhaimmat sen 5 euroa, todella, todella hienot 2 euroa tai 1 euro, tosi hyvät 50 senttiä ja loput 20 senttiä.
näin MINÄ sain myytyä kirpparilla kamani ja sain tosi paljon voittoa!
Kerran yritin myydä hyväkuntoista (siis muutaman kerran käytettyä) Gantin miesten duffelitakkia, mutta ei siitä kukaan halunnut maksaa edes 25€. Ärsytti niin paljon, että viskasin takin roskiin mieluumin kuin myin kympillä.
Miksi roskiin? Miksi kuormitat kaatopaikkaa ja lisäät veronmaksajien kustannuksia pelkän ylpeyden tai ahneuden takia? Miksi sitä takkia ei voinut laittaa UFF:lle tai muuhun hyväntekeväisyyteen?
Kerran yritin myydä hyväkuntoista (siis muutaman kerran käytettyä) Gantin miesten duffelitakkia, mutta ei siitä kukaan halunnut maksaa edes 25€. Ärsytti niin paljon, että viskasin takin roskiin mieluumin kuin myin kympillä.
Miksi roskiin? Miksi kuormitat kaatopaikkaa ja lisäät veronmaksajien kustannuksia pelkän ylpeyden tai ahneuden takia? Miksi sitä takkia ei voinut laittaa UFF:lle tai muuhun hyväntekeväisyyteen?
Mä vein noin 5 ISOA jätesäkillistä vaatteita roskiin (myös kenkiä koruja yms) kun eivät menneet kaupaksi kirpparilla. Sain kuitenkin voittoa tuosta mut jatkossa myyn huutonetissä koska siellä saa paremmin voittoo
jotka hakevat kirpparilta todella hyvät ja parhaat kamat päältä sillä pilkkahinnalla ja myyvät sitten ne itse huutiksessa voitolla..Eli kyllä minä sinuna ainakin miettisin vähän että myytkö oikeasti tosi hyviä vaatteita 0,50 senttiä/kpl. Tietysti jos tällainen toiminta on ok ja sinulle tärkeintä saada kamat pois omista nurkista niin sitten pilkkahinnat!
oikeestiko joku laittaa käyttökelpoista kamaa tuossa määrin ROSKIIN? siis kun näitä paikkoja mihin voit vaan jättää on nykyisin niin paljon? esim. fida, uff jne.
on minusta sopiva hinta kirpparitavaralle. En missään nimessä maksaisi 20 euroa käytetystä haalarista, itse ajattelin myydä Remun haalareita 6-7 eurolla eteenpäin.
Uutta vastaavasta voi tietysti pyytää enemmän kuin tuo kymmenen prossaa.
olen itse tosi tarkka ostaja, jos on tosi hyvä löytö, niin sitten voin maksaa. yleensä kipuraja menee vitosessa.
olen kyllä ostanut neidille pari juhlamekkoa 10e ja 12 e.
Itse kun myyn, niin kauppa on käynyt toosi hyvin - myyn halvalla, puhdasta ja uutta vastaavaa tavaraa.
en ole ikinä sisävaatteesta pyytänyt yli 3,5euroa.
kuten POP, Me&I, Ticket hyvin ja hyvällä hinnalla kirppareilla, mutta harvinaisemmat laatumerkit eivät välttämättä. Vaikka olisivat uudenveroisia.
myin marraskuun alussa kirppiksellä (loka-marraskuu optimiaika talvihaalareille) Remun haalaria hintaan 22 Euroa. Luulin, että se revitään heti ekana, mutta se katosi vasta ihan loppupäässä. Kyse oli haalarista, jossa ei ollut viirun viirua tai muutakaan vammaa. Ei edes koskaan pesty. Haalaria oli vaan kokeiltu muutama kerta sisällä ja sitten saikin kummilta lahjaksi Reimatecin haalarin, joten en halunnut kahta merkkihaalaria samalle talvelle varata.
Siis max 8 euroa jos on todella hyvässä iskussa. Alennusmyynneistä saa puoleen hintaan uusia alle 50 euroa eli kyllä mä ostan ainakin uuden jos käytetty maksais 20 euroa.
10 e 2 talvea pidetystä haalarista alkaa tosiaan olla jo aika hyvä hinta. Jos laitat 20 e hintalapun, niin ostajat ei jää tarkemmin katsomaan muutakaan pöydässäsi. Ainakin itse oletan että kaikki muukin on yhtä ylihinnoiteltua ja siirryn seuraavaan pöytään.
hirveen monilla kirpparimyyjillä on ihan ajatus hukassa, mitä kirpparilla myynti oikeen on. ei kukaan osta _käytettyä_ vaatetta 20 e:lla!
jos mä näen yhdenkään ylihintasen vaatteen pöydällä, siirryn seuraavaan pöytään. idioottimaista luulla, että käytetystä vaatteesta saa melkei uutta vastaavan hinnan.
0,5-1e on sopiva hinta sisävaatteesta. toinen asia mikä ärsyttää on likasten ja rikkinäisten vaatteiden myynti.
Just ostin vähän käytetyn Polarn O. Pyretin windstopperfleecen 25 eurolla, uusi maksaa viitisenkymppiä. Miksen ostaisi, kun koko ja värikin täsmäsivät? :)
ulkovaatteet menee hyvin kaupaksi kun hinnoittelee oikein. Myin vuoden käytössä olleen remun haalarin 6eurolla. Tosi hyväkuntoinen. Remun välikausihaalarin myin 8e:llä, hyväkuntoinen myös. Lennen välikausitakille laitoin hintaa 3e ja muille, 2 e (ostettu kappahlista, h&m:ltä) Sisävaatteet ei tahdo mennä kaupaksi vaikka halvalla myyn. Siistejä mekkoja, kuin uusia, olen laittanu hinnaksi 1-2e. Suurin osa muista myyjistä kirppiksellä hinnoitellu saman tyyppiset mekot 4-5euroon. Parit kengät meni myös. kuoman toppasaappaista pyysin euron ja viking coretexeistä 3e. vielä pöydällä odottaa reimatecin kengät 3e ja toiset viking goretexin kengät 4e ostajaansa. Ei tuolla kirppiksellä pahemmin voita! Pöytävuokran jälkeen jos jään kympin voitolle niin hyvä.
Jos tuollaisia hintoja haluat vaatteista, niin myy huutiksessa. Kirpputorilla ei tuommoiset hinnat käy - puolita hinnat, niin ehkä meneekin kaupaksi. Tai ehkä jossain Akselissa saattaa tuommoisillakin hinnoilla vaatteet liikkua, mut muualle en ainakaan yrittäisi tuollaisia hintoja laittaa.
riippuu siitä, mistä päin olet... Kyllä ainakin JKL:ssä menee ihan käsistä tavalliset HYVÄKUNTOISET vaatteet enemmällä kuin 1 eurolla! Mutta hyväkuntoisesta voi tosin olla aika monta käsitystä...
Hiukan pudottaisin silti noista "merkkituotteiden" hinnoista, mutta minusta -50 % on jo liikaa! Haalarista tuskin saat 10 euroa enempää. Reimatec, ticket tms. jos on kyseessä, niin niistä kyllä paljonkin enemmän.
Jos on pidempään myyntipöytä, voi kokeilla ensin vähän korkeampia hintoja ja sitten pudottaa.
Kyllä minä maksan ainakin mieluisasta vaatteesta vaikka 8 euroa, jos olen juuri sellaista vailla lapselleni.Oli sisä-tai ulkovaate.
Minulla sisävaatteet ovat maksaneet max. 5 € (ja silloin kyseessä lähes käyttämätön merkkivaate).
Haalareista olen yhden talven jälkeen voinut pyytää tuon 20 €, kahden talven jälkeen meillä on ainakin haalarit sen verran kuluneet, että 10 € on sekin minusta liikaa.
Uudet vaatteet ostan itse lähes aina alesta, usein löydän niitä -70 %. Mieti sitä, esim. 30 € vaatteen saa alesta usein hintaan 10 €, käyttämättömänä.
En todellakaan maksaisi käytetystä sisävaatteesta 8 euroa, ellei olisi joku hyvin vähän käytetty, vaikkapa juhlavaate. Mutta tavallinen, esim. just housut/tunika/pusero, niin en lähellekään tuota hintaa, vaikka olisikin hyväkuntoinen.
Muut hinnat nyt saattaisi olla sinnepäin, jos siis tarkoitat, että 4e esim. se tunika&leggarit-settinä. No, käytetystä ulkohaalaristakaan en maksais 20e, mutta ehkä joku maksaa, en tiedä.
mutta kun fakta on se, että kirpparilla on aina myös lastenvaatteita tarjolla hintaan 0,20e-1e ja vielä hyväkuntoisia niin ensin kierrän kyllä muut pöydät ja palaan sitten jos ei muusta pöydästä löytynyt yhtä siistiä/kivaa edullisemmin.. Toppahaalareita on aina n 5e hintaan tarjolla ja merkkivaatteista en maksaisi normaalia enempää - yhtä vähän aikaa ne kuitenkin ovat käytössä eli ei lapsella ehdi kauan päällä kulua..