Uskotko Katen ja Williamin rakkauteen?
Minä en. Kate on liian dominoiva ja itserakas Willille, eivätkä he vaikuta missään kuvassa aidosti rakastuneilta, kuten Vickan ja Daniel.
Kommentit (13)
joita William tuntee pilvin pimein. Kate on elämäniloinen ja kaunis nainen. Yhteensopiva pari.
http://www2.pictures.zimbio.com/gi/Kate+Middleton+Clarence+House+Announ…
ja vaikuttavat rakastuneemmilta kuin Victoria ja Daniel.
En tunne heitä, näyttää hyvältä kuiten, joten uskon.
Ei epäilystäkään rakkauden aitoudesta.
veikkaan että samat mahdollisuudet pitkään liittoon kuin keskivertoparilla.
Olen jo varannut vapaapäivän heidän hääpäiväkseen, jotta voin keskittyä seuraamaan hääjuhlia tv:stä. Katsoimme Victorian ja Danielinkin häitä heti aamusta varhain SVT:ltä!
Fanitan Katea! Ihana, itsevarma, seksikäs, älykäs ja kaunis! William vaikuttaa hieman simppeliltä.
Minä en. Kate on liian dominoiva ja itserakas Willille, eivätkä he vaikuta missään kuvassa aidosti rakastuneilta, kuten Vickan ja Daniel.
voi minusta lähinnä kaatua siihen, että sulho riippaa vielä liikaa äidin muistoa ja täytyy sanoa, että onpa morsiammella kestämistä.
Ovat seurustelleet melkein yhtä kauan kuin Victoria ja Daniel ennen häitä. Parilla näyttää olevan hauskaa yhdessä, kuten Victorialla ja Danielillakin.
http://cache.daylife.com/imageserve/03AS3M3ftCbKB/610x.jpg
Katen aika hyvin ja Kate ainakin myonsi tulleensa opiskelemaan St. Andrewssiin sen takia kun William aikoi opiskella siella.
Mitä olen kuvia heidän viimeaikaisista edustustehtävistään katsellut, heillä on hauskaa yhdessä ja heistä on selvästi ihanaa päästä tekemään työtä yhdessä, ihan niin kuin Victoriasta ja Danielistakin.
Katen aika hyvin ja Kate ainakin myonsi tulleensa opiskelemaan St. Andrewssiin sen takia kun William aikoi opiskella siella.
saatte varmaan kutsunkin kaverin kautta :)
sopivin hoville. Kate on mitäänsanomaton ei edes kaunis. Siitä puuttuu jokin särmä. Harry haluais sen Chelsean mutta sehän ei taas sovi hoville. Siinä olis reipas nainen piristämään kuollutta hovia.