Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi perhanan perhana kun en tiedä miten toimia, tiistaina työhaastattelu

Vierailija
25.02.2011 |

Kyselin jo aiemminkin asiasta täällä, tuli puoleen ja vastaan vastauksia. Koskien siis minun pian 2v kestänyttä sairauslomaa. Ajattelin, että kertoisin työnantajalle valkoisen valheen, mutta ei minusta taida olla siihen, asia vaivaa minua jo nyt :(. Voi pyllyreikä. Kai mä meen ja sanon suoraan asiat niinku ne on ja taas jos sen teen, niin mun pisteet tipahtaa aivan varmasti. En tiedä mitä teen! Kertokaa viisaammat!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerrot, että olet masennuksen vuoksi ollut kotona 2v, niin mahkut ovat _erittäin_ huonot saada työtä. Mutta ei mahdotonta. On syy mikä tahansa, yritä kertoa se jotenkin positiivisesti, eli mitä hyötyä tästä on ollut sulle tms. Paha paikka, tsemppiä!

Vierailija
2/4 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerrot, että olet masennuksen vuoksi ollut kotona 2v, niin mahkut ovat _erittäin_ huonot saada työtä. Mutta ei mahdotonta. On syy mikä tahansa, yritä kertoa se jotenkin positiivisesti, eli mitä hyötyä tästä on ollut sulle tms. Paha paikka, tsemppiä!

mielenterveysongelma vaan selkäongelma.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

selkävaivat ovat myös pahoja...

Vierailija
4/4 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut nyt pitkällä sairaslomalla selkävaivojeni vuoksi. Onneksi sain olla sairaslomalla niin pitkään että vaiva saatiin hoidettua kunnolla. Nyt kun sain vielä hyvät ohjeet liikunnalle ja muille keinoille jolla voin pitää itseni jatkossa hyvässä kunnossa on elämä taas kohdallaan. Pitkän sairastamisen jälkeen on kova nälkä päästä näyttämään taitoni ja osaamiseni tässä hakemassani työssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi